Škoda Vision iV, ‘rođak’ Audija e-tron, atrakcija Ženeve

Atraktivan kompaktni crossover na električni pogon dio je tranzicije cjelokupnog programa koncerna Volkswagen ‘na struju’, a u sklopu ‘pametne koncepcije’ češki hi-tech adut, koji se očekuje krajem godine, izgledan je i u plug-in-hibridnoj te benzinskoj verziji 1.0 TSI
O strategiji koncerna iz Wolfsburga, da se proizvodnja i razvoj najvažnijih električnih komponenti, sklopova i sustava koncentrira, u sklopu visokospecijaliziranog i visokosofisticiranog ‘task forcea’, bazira u Češkoj već smo pisali. Današnjim proglašenjem Jaguara I-PACE ‘Europskim automobilom 2019. godine’ dpbila je potvrduU sklopu toga napravljena je, kao svojevrstan pandan modularnoj platform MQB (njem. Modularer Querbaukasten) iza poprečno ugrađen benzinski ili dizelski motor, zajednička modularna platforma MEB (njem. Modularer Elektrobaukasten). Naime, Volkswagen Group planira do 2030. napraviti gotovo potpunu konverziju s klasičnim (benzinskih i dizelskih), na električne, s 30-ak električnih modela Volkswagena, Audija, Škode i Seata, a i Porschea.Na salonu u Ženevi (7. do 17. ožujka) Škoda će prikazati atraktivan konceptni model Vision iV, čija se tržišna verzija očekuje u rujnu na salonu IAA’19, kao ‘tehnološkog blizanca’, ‘rođaka’, već predstavljene električne uspješnice Audi e-tron. Razlika je u tome, što se sinergijom platformi MQB i MEB, ne isključuje plug-in hibridna, a i čista benzinska verzija (preciznije, meko-hibridna), s turbobenzincem 1.0 TSI/116 KS i modularnim, remenskim sklopom Start/Stop. Škoda, očito, ‘šalta u brzinu više’.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj