Škoda je proslavila ulazak na tržište Vijetnama posebnim događajem, koji je organiziran zajedno s lokalnim distribucijskim i proizvodnim partnerom Thanh Cong Group (TC Group)
Škoda je danas poduzela važan korak u svojoj strategiji internacionalizacije ulaskom na vijetnamsko tržište. Održan je svečani događaj s predstavnicima vijetnamske i češke vlade uz lokalnog distribucijskog i proizvodnog partnera, TC Group. Škoda Auto predviđa brzo širenje prodajne mreže na čak 30 partnera i godišnji prodajni potencijal od preko 40.000 jedinica nakon 2030. godine. Prvi modeli, počevši od Karoqa i Kodiaqa, uvozit će se iz Europe. Lokalna proizvodnja CKD-a, čiji se početak planira sljedeće godine, ima za cilj iskoristiti sinergije zbog blizine zemlje Indiji. Škoda na Vijetnam gleda kao na vrata perspektivne regije ASEAN.

“Uzbuđeni smo što možemo surađivati s dinamičnim gospodarstvom kao što je Vijetnama i novom grupom kupaca na ovom brzorastućem tržištu. Ovo je također sljedeći korak u našoj ubrzanoj strategiji internacionalizacije, jačanju našeg brenda u regiji ASEAN i intenziviranju sinergije između naša dva ključna tržišta Indije i Europe. Tijekom priprema bilo je jasno da u TC Grupi imamo izvrsnog partnera za proizvodnju i prodaju našeg atraktivnog portfelja modela. Radujem se zajedničkom započinjanju uspješne budućnosti.” rekao je Klaus Zellmer, predsjednik Uprave Škoda Auto.
Škoda već ima dobro definiran plan za vijetnamsko tržište, s planovima za proširenje portfelja modela u skladu s željama kupaca. Modeli Octavia i Superb predviđeni su za uvoz u Vijetnam u srednjoročnom razdoblju. Osim toga, potpuno električna obitelj Enyaq predstavlja se kako bi se zadovoljila rastuća potražnja za električnim vozilima među vijetnamskim potrošačima.