JOŠ VEĆA PRODAJA ZA ČEHE

Škoda širi prodajne horizonte i slavi dolazak u Vijetnam

Foto: Škoda

Škoda je proslavila ulazak na tržište Vijetnama posebnim događajem, koji je organiziran zajedno s lokalnim distribucijskim i proizvodnim partnerom Thanh Cong Group (TC Group)

Škoda je danas poduzela važan korak u svojoj strategiji internacionalizacije ulaskom na vijetnamsko tržište. Održan je svečani događaj s predstavnicima vijetnamske i češke vlade uz lokalnog distribucijskog i proizvodnog partnera, TC Group. Škoda Auto predviđa brzo širenje prodajne mreže na čak 30 partnera i godišnji prodajni potencijal od preko 40.000 jedinica nakon 2030. godine. Prvi modeli, počevši od Karoqa i Kodiaqa, uvozit će se iz Europe. Lokalna proizvodnja CKD-a, čiji se početak planira sljedeće godine, ima za cilj iskoristiti sinergije zbog blizine zemlje Indiji. Škoda na Vijetnam gleda kao na vrata perspektivne regije ASEAN.

Foto: Škoda

“Uzbuđeni smo što možemo surađivati s dinamičnim gospodarstvom kao što je Vijetnama i novom grupom kupaca na ovom brzorastućem tržištu. Ovo je također sljedeći korak u našoj ubrzanoj strategiji internacionalizacije, jačanju našeg brenda u regiji ASEAN i intenziviranju sinergije između naša dva ključna tržišta Indije i Europe. Tijekom priprema bilo je jasno da u TC Grupi imamo izvrsnog partnera za proizvodnju i prodaju našeg atraktivnog portfelja modela. Radujem se zajedničkom započinjanju uspješne budućnosti.” rekao je Klaus Zellmer, predsjednik Uprave Škoda Auto.

Škoda već ima dobro definiran plan za vijetnamsko tržište, s planovima za proširenje portfelja modela u skladu s željama kupaca. Modeli Octavia i Superb predviđeni su za uvoz u Vijetnam u srednjoročnom razdoblju. Osim toga, potpuno električna obitelj Enyaq predstavlja se kako bi se zadovoljila rastuća potražnja za električnim vozilima među vijetnamskim potrošačima.

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj