Sjajan posao, KIA očekivano oborila prodajne rekorde!

S 494.304 prodana vozila, korejski je proizvođač zabilježio rekordnu prodaju u Europi, to je sad već deset godina za redom sustavni rast…
KIA grabi velikim koracima i dalje. Prodajni rezultati u 2018. godini predstavljaju povećanje prodaje od 4,7% ovog proizvođača automobila, čime se njegov tržišni udio u Europi povećao na 3,2 %, što je najviše u povijesti ove marke. U zadnjem desetljeću Kijina se prodaja u Europi više nego udvostručila – 2008. godine marka je prodala 238.643 vozila, što je tada značilo 1,6% svih novih registracija na Starom kontinentu. Dolazak novih crossovera i električnih motora u zadnje dvije godine vjetar je u leđa Kijinom rastu, usprkos kompleksnoj sveukupnoj situaciji na tržištu.Desetljeće rasta – od 2008. više nego udvostručena prodajaEmilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, kaže: “Kia je jedina marka automobila, koja je u Europi rasla cijelo desetljeće. Kvaliteta, dizajn i karakter naše sve veće ponude modela pomogli su nam kod stalnog rasta na tržištu, čime smo od 2008. naš tržišni udio udvostručili.”Gospodin Herrera još je dodao: “Povijest vozila, kao što su Ceed i Sportage, bila je vrlo uspješna, dok su dolazak novih modela i uvjerljiva strategija marke dodatno ojačali našu popularnost. Zadnjih je godina sve veći broj električnih vozila, s kojima su došle i naše najnovije tehnologije, a isto predstavlja dodatni razlog za naš rast. Pored toga kupci su odlično prihvatili Kijino 7-godišnje tvorničko jamstvo (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja broja prijeđenih kilometara), koje je i danas najduže automobilsko jamstvo u Europi. U 2018. smo doživjeli zaista veliko povećanje prodaje modela Niro i Stonic, dok su novi modeli Ceed i Stinger, kao i unaprijeđeni Sportage i Picanto uvjerili vozače, koji kod kupovine automobila na prvo mjesto stavljaju kvalitetu. 2019. godina počinje lansiranjem novog ProCeeda, a u nastavku godine očekujemo još nekoliko novih modela i širu ponudu električnih pogona.”Rast prodaje hibrida, priključnih hibrida i električnih izvedbi od 36%Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i električnih Kia vozila u 2018. se, u odnosu na 2017., povećala za više od trećine (na 58.029 vozila). Vozila s naprednim pogonima sada čine čak 11,7% svih prodanih Kija u Europi.Crossover Niro postao je peti najprodavaniji model u prošloj godini (povećanje od 33,6% na 45.255 prodanih vozila, od toga 34.642 hibrida i 9.951 priključnih hibrida). Prodaja Nira se krajem godine znatno povećala, tako su u prosincu dugo očekivanim dolaskom na odabrana tržišta prodana 662 električna e-Nira.U zadnjoj godini postojeće generacije električnog Soula EV isti je doživio najbolji prodajni rezultat dosada (povećanje prodaje od 12%, 6.402 prodana vozila). Prvi put dosada se dogodilo da je bilo prodanih više električnih Soula EV, nego zajedno benzinskih i dizelskih. Optima Plug-in Hybrid, koja je raspoloživa kao limuzina i karavan, također je doživjela rekordnu prodaju (povećanje od 49,1%, 4.573 prodana vozila). Ovim ekološki prihvatljivijim vozilima potrebno je dodati i 1.799 vozila nedavno predstavljene izvedbe Sportage EcoDynamics+, opremljene s 48-voltnim blagim hibridom.2019. donosi nove Kijine blage hibride, klasične hibride i priključne hibride, kao i dolazak potpuno novog električnog Soula.KIA Ceed Sportswagon (foto: Domagoj Kovačić)Dobar početak prodaje novog Ceeda; novi ProCeed ovih dana kreće u prodaju…Prodaja novog Ceeda i Ceeda Sportswagon širom Europe krenula u drugoj polovici godine (24.531 prodano vozilo u tom periodu). Ukupno je prodaja Ceeda u 2018. (uključujući i prošli model cee’d) iznosila 75.479 vozila (rast od 4,6%, 72.105 vozila u 2017.). Prodaja novih izvedbi Ceeda – Ceed GT, Ceed GT Line i ProCeed – počinje krajem mjeseca i osnažit će Ceedov položaj u toj klasi. To je Kijin drugi najprodavaniji model poslije Sportagea (125.266 vozila u 2018.).Odličan rezultat Stonica i PicantaPicanto, koji je nedavno predstavljen u crossover izvedbi Picanto X-Line i s novim motorom 1.0 T-GDI (100 KS), s povećanjem prodaje od 19% (75.315 vozila) postao je Kijin treći najprodavaniji model u Europi.Od lansiranja 2017. kompaktni crossover Kia Stonic oduševio je brojne europske kupce. Prošle godine je s 55.742 prodana primjerka postao Kijin četvrti najprodavaniji model. 2018. godina donijela je i početak prodaje sportske limuzine Stinger, koja je našla 3.853 kupca. Izvrstan broj, ako znamo koliko EU tlo teško prihvaća nove, premium modele kako izvedbom, tako i cijenom iz Azije. Zato, bravo KIA!

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj