Blago rastegnuta izvedenica Volkswagen Tiguan Allspace i Škode Kodiaq osvajat će atraktivnijim stilom, a usprkos Dieselgateu glavni će mu adut biti 2.0 TDI sa 150 i 190 KS, bazni s prednjim pogonom, moćniji s 4Drive (4×4) i automatskim mjenjačem DSG 7
Popularnost SUV-ova, ili ako hoćete crossovera, u neprestanom je porastu. Pokazuje to i paleta Seatovih ‘igrača’. Nakon modela Ateca, iz C-segmenta (4363 x 1841 x 1601), Arona, novog aduta iz A-segmenta (4136 x 1819 x 1552), španjolska marka iz koncerna Volkswagen, 18. rujna službeno će predstaviti novitet u ponudi, iz D-segmenta – Tarraco (4735 x 1839 x 1658). Bit će to izvedenica, dinamičnijeg stila, ‘bratskih’ modela – Škoda Kodiaq (4697 x 1882 x 1676) i Volkswagen Tiguan Allspace (4701 x 1839 x 1674). Ovaj posljednji rastegnuta je verzija osnovnog modela Tiguan druge generacije, dugačkog 4492 mm.Zanimljivo, Seat je početkom 2017. raspisao internetski natječaj za novo ime, na koje je dobio 10.000 prijedloga iz 106 zemalja. Na frankfurtskom salonu IAA’2017 izabrana su četiri završna: Alboran, Aranda Avila i Tarraco. Konačni je izbor pogodak, a riječ je o antiknom imena današnjeg katalonskog grada Tarragona. Malo veći od Kodiaqa bit će jednako toliko i skuplji, startat će s nešto manje od 30.000 eura. Bit će to, dakle, SUV srednje klase, sa sedam sjedala u tri reda. Osnovni će model biti s prednjim pogonom te turbobenzincem 1.4 TSI i turbodizelašem 2.0 TDI, oba s po 150 KS, ručnim 6-stupanjskim ili automatskim DSG 7 mjenjačem. Za snažnije verzije, turbobenzinsku 2.0 TSI sa 180 KS i turbodizelsku 2.0 TDI sa 190 KS, predviđen je pogan 4×4, oznake 4Drive. Riječ je o integralnom pogonu preko Haldexove spojke, koja se u Volkswagenovoj terminologiji zove 4Motion. Najpopularniji, ne samo na hrvatskom tržištu, bit će osnovni dizelaš, s prednjim pogonom i 6-stupanjskim šaltungom. Snagom od 150 KS pri 3500 do 4000/min i najvećim okretnim momentom od 340 Nm pri 1750 do 3000/min do stotke će ubrzavati za 9,8 s, moći potegnuti 200 km/h i prosječno, deklarirano, trošiti 4,9 l/100 km (realno 5,5). Prava mjera! Tarraco će biti stilski, Seatovski specifičan, ali će u osnovi biti jednak kao Škoda Kodiaq. ‘Štancanje’ provjerene, izvrsne tehnologije i koncepcije prava je stvar.
Predstavljen Seat Tarraco, najveći španjolski SUV, sa sedam sjedala
