U prvom su planu turbobenzinci 1.0 TSI (116 KS) i 1.5 TSI (130 do 200 KS) te plug-in hibrid, dizelaši 1.6 TDI i 2.0 TDI još uvijek upitni, a uz virtualni kokpit dobiva i hi-tech glasovno upravljanje
Na predstojećem salonu u Ženevi (7. – 17. ožujka 2019.) jedan od najzanimljivijih noviteta bit će Seat Leon četvrte generacije. O još uvije aktualnom Leonu III pisali smo nakon hrvatske prezentacije, a potom smo testirali turbobenzinsku i turbodizelsku verziju. U završnoj je fazi realizacije novi model i što drugo kazati nego da će to biti, praktički 100-postotna izvedenica predstojećeg odlikaša, novog ‘zakona među kompaktima’, Volkswagen Golfa osme generacije.Atraktivniji, prostraniji, dinamičniji, sigurniji, a usto i štedljiviji…, no, zar se drugo moglo i očekivati. Bit će rastegnut na 430 cm (+5) i proširen na 183 cm (+1,5), a veću prostranost osigurat će i, razmjerno, znatno povećan međuosni razmak od 268 (+5 cm). Proizvodit će se kao 5-vratni hatchback (s coupeovskim ‘genima’) i dinamičan karavan ST (460 cm). Zasad je sigurno da će ‘udarna postava’ biti turbobenzinska – 1.0 TSI sa 116 KS te novi turbobenzinski ‘biser’ 1.5 TSI sa 130, 150 i 200 KS. Očekuje se i ‘plug-in’ hibrid, a ‘top-gun’ model bit će, tradicionalno, Cupra, dodatno nabrijan, u usporedbi s postojećim modelom, na 310 KS. Kakva je sudbina dizelaša, još se ne zna. Izvjesno je ipak da će u ponudu biti ubačen barem 1.6 TDI sa 116 KS, već prilagođen normama Euro 6b Temp, koje stupaju na snagu u rujnu 2019. , a lako je moguće da će u ponudi biti i novi 2.0 TDI. Na bogatijim tržištima zanimljiv će biti i model na zemni plin 1.4 TGI (110 KS), ali za takav model u cijeloj Hrvatskoj trenutačno postoje tek tri punionice. Unutrašnjost će biti obogaćena digitalnim kokpitom (u snažnijim verzijama) i hi-tech infotainmentom. Kruna svega bit će sustav govornog upravljanja Alexa, kojeg za Seat ‘taylor made’ razvija informacijski gigant Amazon.’Španjolski Golf’ na tržištu se očekuje sljedećeg proljeća…Slike: Autozeitung.de
Seat Leon četvrte generacije, sportskija i atraktivnija (?) verzija Golfa VIII
