1.3 TCe Fap sa 115, 140 i 160 KS te 1.5 Blue dCi sa 75, 95 i 116 KS ‘izbrušeni’ u suradnji sa stručnjacima Mercedes-Benza…
Renault je mudrom optimizacijom game više od 95 posto motorizacije fokusirao na dva 4-cilindarska motora. Prvi je novi turbobenzinac 1.3, kojeg je razvio i proizvodi u suradnji sa stručnjacima Daimlera. Drugi je već proslavljeni turbodizelaš 1.5 dCi, uveden 2001., a od 2013. se koristi u A i B-klasi Mercedes-Benza te su Daimlerovi stručnjaci uključeni u njegovo unapređenje, Posljednje napravljeno pred ugradnju u novu A-klasu.Cjelokupnu paletu pokrivat će 1.3 TCE Fap, koji je ugradnjom posebnog filtra čađe (riječ je o sitnijim, ali opasnijim česticama nego u dizelašima, jer prodiru dublje u pluća) pa ispunjavaju norme Euro6d-Temp (Temp znači privremene), koje stupaju na snagu 1. rujna 2019.No sve je prilagođeno normama Euro6d, koje će stići 2021.
Taj će se motor nuditi u verzijama 115, 140 i 160 KS. Za Twingo, Clio, Logan i Sandero bit će u ponudi njegova 3-cilindarska verzija 1.0, atmosferska SCe 75 i turbo TCe 90.Drugi najvažniji motor u ponudi je unaprijeđeni dizelaš 1.5 Blue dCi, u verzijama 75, 95 i 115, koji je sustavom uklanjanja dušikovih oksida (AdBlue) i unaprijeđenih filtrom čađe također već ispunio normu Euro6d-Temp, a ispunit će i Euro6d-Temp. Treće zanimljiva opcija je 1.6 GPL 115, klasična benzinska, s napajanjem na tekući naftni plin koja je predviđena za Duster.