Renault Kangoo treće generacije povećan je za klasu, u gabaritima 449 x 192 x 189 cm nudi rekordnu funkcionalnost za pet osoba solidnu izvedbu i bogatu opremu, uz dobru motorizaciju – naša preporuka turbodizelaš 1.5 s 95 KS
Renault Kangoo treće generacije na tržište je stigao s velikim ambicijama, a činjenica da će biti tehnološki blizanac novog modela Mercedes-Benz Citan, pokazuje da je to Prva liga, Francuzi nisu škrtarili s izvedbom, posebice stoga što je razvijen zajednički sa stručnjacima tvrtke Daimler. Oba će se motora proizvoditi u franci+uskom Maubeugeu, ali u razvoju su sudjelovali i stručnjaci brenda Mercedes-Benz.
Napravljen j na koncernskoj platformi Renault CFM-C, na kojoj su napravljeni i Mitsubishi Outlander te Nissan Qashqai i X-Trail. Za potrebe francusko-njemačkog MPV-dvojca dodatno je ojačana. Koliko je izvedba solidna, pokazuje masa od 1620 kg. Ipak, na Euro NCAP testiranju sigurnosti osvojio je ‘samo’ četiri zvjezdice. Renault Kangoo treće generacije je rastegnut na 4486 mm, proširen na 1919 mm i povišen na 1893 mm (s krovnim nosačima).
Izvedba je kvalitetna, funkcionalna i razmjerno bogata. Mudro je kombiniran stil velikih, analognih instrumenata, središnja multifunkcijski ekran prilagođen opcijama Apple CapPlay i Android Auto. Pored punog komfora za pet osoba, kojeg omogućavaju velika širina i visina unutrašnjosti te međuosni razmak od 2716 mm nudi se prtljažni prostor od 519 litara do linije prozora 775 litara do krova, a ako se obore stražnja sjedala prtljažni prostor raste do 2031 litar.
Za pogon su na izboru turbobenzinac 1.5 TCe (proizvodi se u suradnji s Renaultom) sa 100 i 130 KS te turbodizelaš 1.5 Blue dCi sa 75, 95 i 115 KS. Za sve verzije je predviđen ručni 6-stupanjski mjenjač, a za sve osim osnovnih i automatski sa sedam stupnjeva i dvostrukom spojkom. Najpogođeniji je srednji dizelaš, koji omogućava ubrzanje do stotke za 13,7 sekundi i najveću brzinu od 164 km/h, uz prosječnu potrošnju od 5,8 l/100 km. Uvjerljivu izvedbu potvrđuje zaustavni put pri 100 km/h za 36,5 metara. Cijena je također OK. U Njemačkoj 26.300 eura.