S novom optikom, osvježenom optikom, hi-tech sustavima asistencije te štedljivijim i čišćim motorima (i dizelašem 1.5 TDCi!), odvažnije protiv Passata
O aktualnom Ford Mondeu, četvrte generacije, svojevrsnom ‘anti-Passatu’ iz Kölna, već smo pisali, čak smo ga i usporedili sa slavnim pretkom, Taunusom. U petoj tržišnoj godini došlo je vrijeme za ‘kuru Botoxa’ i sitan, ali bitan redizajn, vidljiv na slici koju donosi Autozeitung.de, za karavansku verziju (jednako je redizajniran i osnovni limuzinski model). Ali, puno ‘filozofije’ nema. Dobio je novu, trendovsku prednju masku s LED-icama, koju je već uveo sestrinski model Fusion, novi su branici. Felge, prednja armatura s velikim LED-zaslonom i sjedala (to je standardno, jer većina dorada, po ugovoru ide na teret podisporučitelja. U paleti motora ništa (bitno) novo, ili ipak jest, jer će turbobenzinci s direktnim ubrizgavanjem 1.0 EcoBoost i 1.5 EcoBoost dobiti 48-voltni sustav Starter-Generator, spojen remenom na radilicu, koji će ih pretvarati u blage hibride (pri ubrzavanju će se isključivati pretvaranje mehaničke energije u struju.Pri usporavanju i kočenju generatorski rad uspostavljati maksimalnim intenzitetom, povećavanjem napona generatora. Kao i u slučaju Volkswagena, ni Ford (zasad) neće ugasiti dizelaša. Glavna uzdanica ostaje 1.5 TDCi, kojeg Ford proizvodi zajedno s PSA-om (u njihovoj je nomenklaturi 1.5 HDi), koji je usavršenjima ubrizgavanja goriva i naknadnog tretiranja ispušnih plinova već sada usklađen s normama EU6d, koje stupaju na snagu 2020. Bit će predstavljen na predstojećem salonu u Parizu (4. – 14. listopada), a prvi se primjerci na našem tržištu očekuju krajem godine. Mondeo, dakle, gazi dalje…Ilustracija: Autozeitung.de
Redizajnirani Ford Mondeo vidjet ćemo u listopadu na salonu u Parizu
