Rabljeni dizelaši iz Njemačke nalaze kupce u Srednjoistočnoj Europi

U Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Hrvatskoj, Rumunjskoj ne postoje zone zaštite okoliša i zdravlja ljudi
Nakon skandala Dieselgate i novog WLTP protokola u Njemačkoj te zabrane vožnje dizel vozilima odnosno ograničenje njihovog dolaska u urbana središta koji šteti njemačkim proizvođačima automobila, dok samu hajku protiv dizelaša potiču interesni lobiji.Ipak zemlje poput Rumunjske, Češke, Poljske, Hrvatske nemaju nikakva ograničenja. Naprimjer u Rumunjskoj se povećao broj polovnih dizelskih automobila prošle godina za više od 31.000 dok se rast bilježi u Češkoj, Slovačkoj, Hrvatskoj itd. Kupci ipak daju prednost štedljivijem odnosno ekonomičnijem dizelu za nekih 30%. Ipak u Hrvatskoj je činjenica kako hrvati u premium segmentu i dalje najviše kupuju dizel vozila. Dio njih govori kako dizelaši polako gube bitku s benzincima dok istraživanja kažu suprotno. Uvijek je bitno postaviti pitanje za koga su napravljena istraživanja te u koju svrhu. Prisjetimo se kako je njemački ADAC dokazao da su dizelaši, ukupno, ekološki prihvatljiviji od električnih automobila. Razne organizacije za zaštitu okoliša protive se ovoj nastaloj situaciji te ističu kako nikako Istočna, južna i centralna Europa ne smiju postati smetlište za vozila koja zagađuju zrak.Je li CO2 toliko štetan? CO2 je prirodni plin od kojeg biljke rastu, a sastojak kojeg biljke trebaju najviše je ugljik iz CO2. Oni obično razmjenjuju više od 2000 molekula vode da bi uhvatili jednu molekulu CO2. 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj