ZA SMANJENJE ŠTETNOSTI

Porsche se u transportnoj logistici sve više fokusira na alternativne pogone

Foto: Porsche

Porsche sve više radi na uvođenju alternativnih pogona u svojoj transportnoj logističkoj floti…

Zajedno sa svojim logističkim partnerima, proizvođač sportskih automobila koristi šest novih električnih teretnih vozila u svojim pogonima u Zuffenhausenu, Weissachu i Leipzigu.

Ova vozila prevoze proizvodne materijale oko postrojenja, radeći zajedno s postojećom flotom od 22 teška teretna vozila na bioplin. Još jedno električno teško vozilo isporučuje nova vozila u Švicarsku iz tvornice u Zuffenhausenu. Osim toga, tvrtka testira upotrebu sintetičkih goriva (HVO100) u višegodišnjem ispitivanju pod znanstvenim nadzorom Tehnološkog instituta Karlsruhe (KIT). U tu svrhu, dvanaest teških teretnih vozila iz postojeće flote koristit će se oko tvornice u Zuffenhausenu – ali sada će ih pokretati gorivo za dopunu.

Foto: Porsche

„Dekarbonizacija je sastavni dio naše strategije održivosti. Korištenje kamiona s alternativnim pogonima i gorivima važan je korak prema postizanju naših ambicioznih ciljeva. Čineći to, svjesno se odlučujemo koristiti kombinaciju tipova pogona koji odgovaraju načinu na koji su vozila raspoređena”, kaže Albrecht Reimold, član Izvršnog odbora za proizvodnju i logistiku u Porsche AG.

Tijekom dekarbonizacije transportne logistike tvrtke, teška teretna vozila s pogonom na bioplin (CNG i LNG) već se dugo koriste u Porscheu. Oni će sada biti nadopunjeni novim električnim teretnim vozilima u standardnim procesima. Logistički partneri Keller Group, Müller – Die lila Logistik i Elflein također su se obvezali upravljati električnim teretnim vozilima koristeći zelenu električnu energiju. To se također odnosi na novi električni teški teretni automobil koji koristi logistička tvrtka Galliker za isporuku novih vozila na švicarsko tržište iz tvornice Porsche u Zuffenhausenu.

Foto: Porsche

Uz proširenje flote električnih teretnih vozila, Porsche također testira upotrebu sintetičkih dizelskih goriva (HVO100) u svojoj postojećoj floti teretnih vozila od 2020. Četverogodišnji pilot program provodi se u suradnji s Karlsruhe Institute of Technology (KIT) i Müller – Die lila Logistik. Logistička tvrtka koristi dvanaest teretnih vozila kao dio projekta. NESTE-ovo gorivo HVO100 sastoji se od ostataka i otpadnih materijala i ispunjava trenutne zahtjeve Direktive o obnovljivoj energiji II (RED II).

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj