4 pogonske opcije

Porsche Panamera dobiva nove e-Hybrid varijante

Foto: Porsche

Porsche proširuje ponudu modela Panamera s 4 E-Hybrid i 4S E-Hybrid varijantama. Novi plug-in hibridi nude impresivne brojke ubrzanja i performanse vožnje, ali i uvjerljiv domet…

Porsche dodatno proširuje ponudu pogonskih sklopova za model Panamera. Kao dio strategije E-Performance, Panamera 4 E-Hybrid i Panamera 4S E-Hybrid dodane su u portfelj s trenutačnim učinkom. Ovo je Porsche odgovor na posebno veliki interes za učinkovite i dinamične e-hibridne pogonske sklopove na mnogim tržištima. Panamera će biti dostupna u ukupno četiri varijante izvedbe ove napredne tehnologije pogona.

Panamera 4 E-Hybrid posebno je učinkovita i svestrana. Kako bi generirao snažno ubrzanje, Porsche je kombinirao novi e-hibridni sustav sa značajno obnovljenim 2,9-litrenim V6 biturbo benzinskim motorom (224 kW/304 KS). Snaga sustava od 346 kW (470 KS) i najveći okretni moment od 650 Nm omogućuju ubrzanje od nula do 100 km/h za 4,1 sekundu i najveću brzinu od 280 km/h. Čisto električni domet Panamere 4 E-Hybrid povećava se na 96 kilometara u WLTP ciklusu (EAER city).

Foto: Porsche

Panamera 4S E-Hybrid stavlja jači fokus na dinamiku vožnje, kao i na kontinuiranu isporuku snage u gornjem rasponu broja okretaja. Njegov 2,9-litreni biturbo šestocilindrični motor isporučuje 260 kW (353 KS). Snaga sustava je 400 kW (544 KS), a najveći okretni moment 750 Nm. To omogućuje izvedbi 4S E-Hybrid ubrzanje od nula do 100 km/h za 3,7 sekundi i postizanje najveće brzine od 290 km/h.

U usporedbi s prethodnom generacijom, svi modeli Panamera E-Hybrid nude veći električni domet, bržu brzinu punjenja, bolji odziv na gas i bolje performanse vožnje u gotovo svim disciplinama. S 25,9 kWh (bruto), nova visokonaponska baterija pruža oko 45 posto više kapaciteta u usporedivom prostoru. U isto vrijeme, novi On-Board-AC-punjač od 11 kW skraćuje vrijeme punjenja na dva sata i 39 minuta. Sa 140 kW (190 KS) i 450 Nm okretnog momenta, potpuno novi električni motor nudi znatno više snage od svog prethodnika. Također je integriran u kućište na učinkovit i težinski optimiziran način, te u cirkulaciju ulja za hlađenje PDK mjenjača. Unutarnji dizajn rotora (rotor se okreće unutar statora) smanjuje inerciju mase za 50 posto, što poboljšava odziv leptira za gas. S rekuperacijom do 88 kW, elektromotor također doprinosi značajno povećanom električnom dosegu modela Panamera E-Hybrid.

Knjige narudžbi otvorit će se krajem ožujka…

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj