PREMIJERA

Porsche Panamera (2024.), novo osvježenje donijelo nam je najsnažniju izvedbu ikad od 782 KS!

Sportska i luksuzna, upoznajte novi, vrhunski model Panamera…

Porsche lansira novu, top izvedbu modela s Panamera Turbo S E-Hybrid i Panamera GTS. Osvježenje modela  Panamera GTS posebno usmjereno na performanse postavlja standarde kada je u pitanju agilnost. Turbo S E-Hybrid pak impresionira rasponom od luksuznih voznih svojstava do vrhunskih performansi na razini trkaće staze.

Porsche Panamera redefinira segment luksuznih limuzina. Kombinira glatku udobnost vožnje sa svojstvima Porsche sportskog automobila na jedinstven način. Sada su ponudi modela dodane dvije posebno snažne i sportske varijante. Ovo su automobili s različitim fokusima: Panamera GTS je dinamična sportska limuzina koja u prvi plan stavlja emocionalno iskustvo vožnje.

Foto: Porsche

Panamera Turbo S E-Hybrid pozicionirana je u samom vrhu serije modela kao najsnažnija, najbrža i najluksuznija izvedenica. Ovaj model novi je rekorder na službenoj ljestvici najbržih automobila s motorom s izgaranjem i hibridnih luksuznih limuzina na Nürburgring Nordschleife.

Oba modela pokreće dodatno dorađeni 4,0-litreni biturbo V8 motor koji se već koristi za pogon Panamera Turbo E-Hybrid. Ovaj snažan motor pripremljen je za stroge zahtjeve Euro 7 standarda emisije. Promjena s twin-scroll na single-scroll turbopunjač skraćuje fazu zagrijavanja njegovih katalitičkih pretvarača. Temperature ispušnih plinova do 1.000°C i povezano čisto izgaranje, kao i povećanje srednjeg vršnog tlaka na 140 bara u komorama za izgaranje, povećavaju učinkovitost pogona, posebno u visokodinamičkom području. Porsche 8-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom (PDK) temeljito je redizajniran. S optimiziranim površinama za prijenos snage i većim toplinskim opterećenjem, sposoban je implementirati ogroman pogonski moment Panamere Turbo S E-Hybrid.

Foto: Porsche

Kod Porschea, oznaka modela Turbo tradicionalno označava vrhunac performansi među varijantama modela uglavnom namijenjenim cesti. Istodobno, Turbo logo označava tehnološko vodstvo u tom segmentu. Kombinacija visokoučinkovitih motora s unutarnjim izgaranjem i električnog pogonskog sklopa omogućuje posebno snažan pogon i iznimne performanse.

Nova Panamera Turbo S E-Hybrid najsnažnija je Panamera ikad proizvedena. Njegov V8 biturbo motor ima snagu od 441 kW (599 KS), a snaga elektromotora potpuno integriranog u kućište i rashladni krug PDK-a iznosi 140 kW (190 KS). U usporedbi s prethodnikom, njegova snaga sustava povećana je za 75 kW (102 KS) na 575 kW (782 KS), a okretni moment sustava porastao je za 150 Nm na 1000 Nm. Panamera Turbo S E-Hybrid ubrzava od nula do 100 km/h za 2,9 sekundi i ima najveću brzinu od 325 km/h. To znači povećanje od 25 km/h i popravak agilnosti za 0,5 sekundi.

U isto vrijeme, nova Panamera Turbo S E-Hybrid učinkovita je u vožnji. U usporedbi s prethodnom generacijom, njegov hibridni pogon nudi veći električni domet, brže punjenje i agilniji odziv. S kapacitetom od 25,9 kWh (bruto), visokonaponska baterija pohranjuje 45 posto više energije od prethodne baterije. To najsnažnijoj Panameri daje električni doseg do 88 km (WLTP EAER City). S povećanjem snage rekuperacije na 88 kW, Panamera Turbo S E-Hybrid vozi učinkovitije nego ikad u potpuno električnom načinu rada. Uz odgovarajući izvor napajanja, ugrađeni AC punjač od 11 kW puni bateriju od nula do 100 posto za oko dva sata i 39 minuta.

Standardna oprema za Turbo S E-Hybrid također uključuje Porsche keramičke kompozitne kočnice (PCCB) sa žutim kočionim čeljustima. Acid Green je također dostupna kao tipična E-Hybrid boja.

Nove verzije očekujemo na jesen već na prometnicama…

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj