Dodatnih 35 KS omogućava izvrsne performanse (4,4 s, 304 km/h) s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i stražnjih pogonom
Iz Zuffenhausena stiže nova akvizicija za najmanji, ali mnogima iz najdraži model Porschea (dvosjed sa središnje ugrađenim motorom). Sportski dorađena verzija napravljena je po želji ljubitelja pravih, klasičnih jurilica – bez turbopunjača, automatskog mjenjača i pogona 4×4. Trolitreni, atmosferski, 6-cilindarski benzinac s direktnim ubrizgavanjem ‘na krilima’ visokih okretaja ispaljuje 420 KS. Snaga se 6-stupanjskim ručnim mjenjačem usmjerava na stražnje kotače te stotku hvata za 4,4 s i može potegnuti 304 km/h. Zahvaljujući tehnologiji povremenog isključivanja tri cilindra, pri manjem opterećenju, prosječna je potrošnja 10,9 litara na 100 km. Kako bi se povećala stabilnost pri visokim brzinama aerodinamički je optimizirano podvozje, a straga je ugrađen aktivni spojler. Uživanje može početi…
Porsche Cayman GT4: turbo-užitak s 420 KS bez turba
