Luksuzni SUV iz Zuffenhausena dobio još dinamičniju verziju, Lamborghini Urus dobiva žestokog konkurenta…
Porsche proširuje svoju Cayenne obitelj: Treća generacija uspješne serije SUV modela nadograđuje se s Cayenne Coupéom za još jedno vozilo dodatno sportskog izgleda. ‘Coupé obuhvaća sve tehničke novitete trenutnog Cayennea, ali se dinamičnijim dizajnom i novim tehničkim detaljima postavlja s još progresivnijim, dodatno atletskim i emocionalnijim nastupom’, govori Oliver Blume, predsjednik izvršnog odbora tvrtke Porsche AG. Među istaknute novine novog modela Cayenne, između ostalog, spadaju zaoštrenije linije s potpuno samostalnim stražnjim dijelom, adaptivni stražnji spojler, stražnja klupa s karakteristikom dvaju individualnih sjedišta te dva različita krovna koncepta – serijski panoramski krov s fiksnim staklom te opcionalni karbonski krov.Dinamičnije proporcije i specifični dizajnerski elementi zaslužni za jedinstvenu eleganciju novog Cayenne Coupéa. ‘Znatno strmija i prema otraga padajuća krovna linija Coupé varijanti Cayennea pripisuje još dinamičniji nastup te je po pitanju izgleda etablira kao najsportskiji model u segmentu’, govori Michael Mauer, voditelj Style Porschea. Takav utisak pojačava krovni spojler koji naglašava siluetu tipičnu za Coupé. Vjetrobransko staklo i A stup su zbog za 20 milimetara spuštenog ruba krova niže konstruirane u odnosu na Cayenne. Novooblikovana stražnja vrata i blatobran proširuju vozilo u ramenima za 18 milimetara te tako doprinose sveukupnom mišićavom dojmu. Registarska pločica integrirana je u odbojnik čime se vozilo optički spušta.Trenutni Cayenne Turbo je sa svojim krovnim spojlerom bio prvi SUV s takvom aktivnom aerodinamikom. Na tu predvodničku poziciju se nadovezuje i novi Cayenne Coupé:Na svakom modelu Cayenne Coupé se krovni spojler kombinira s novim adaptivnim stražnjim spojlerom kao sastavni dio Porsche Active Aerodynamics (PAA). Harmonično u siluetu integrirani spojler se izdužuje pri brzini od 90 km/h za 135 milimetara te tako povećava aerodinamički potisak na stražnju osovinu. Istovremeno PAA poboljšava učinkovitost.Novi Cayenne Coupé serijski raspolaže s preko 2,16 m2 velikim panoramskim krovom s fiksnim staklom. 0,92 m2 velika ostakljena površina svim putnicima pruža izvanredan osjećaj prostora, dok integrirana roleta štiti od sunčeve svjetlosti i hladnoće. Opcionalno je za Coupé po želji kupca dostupan i konturirani karbonski krov. Središnje užljebljenje daje krovu karakteristični izgled sportskog vozila – slično kao što je kod Porschea 911 GT3 RS. Karbonski krov sastavni je dio jednog od triju sportskih paketaza laku konstrukciju. Ti paketi, nadalje, obuhvaćaju Sport Design paket i nove 22 inča velike GT Design kotače smanjene težine, središnje dijelove sjedišta s klasičnim uzorkom romba te naglaske od karbona i Alcantare u interijeru. Kod Cayenne Turbo Coupéa među opseg paketa također spada sportski ispušni sustav.Novi Cayenne Coupé tvornički nudi dovoljno mjesta za do četiri osobe. U prednjem dijelu nova osmerostruko električno podesiva sportska sjedišta s integriranim naslonima za glavu pružaju visoku udobnost i optimalno bočno podupiranje. Otraga je Coupé serijski opremljen stražnjom klupom s karakteristikom dvaju individualnih sjedišta.Alternativno se bez nadoplate može naručiti iz Cayennea poznata komforna stražnja klupa. Putnici otraga sjede 30 milimetara niže nego kod Cayennea što rezultira većim slobodnim prostorom u području glave uz istovremeno sportsku spuštenu siluetu. Kapacitet prtljažnika sa 625 litara – idealan za svakodnevicu – se penje do 1.540 litara kod spuštenih naslona stražnjih sjedišta (Cayenne Turbo Coupé: 600 do 1.510 litara).Uvođenje na tržište s 340 KS i 550 KS snažnim turbo motorima Novi Cayenne Coupé značajno se razlikuje od Cayennea svojom posebno dinamičnom konturom kao i specifičnim dizajnerskim elementima. No, u isto vrijeme profitira od svih tehničkih noviteta treće generacije modela koja donosi snažne pogone, inovativne sustave voznog postolja, digitalizirani koncept prikaza i upravljanja te opsežnu povezivost.Prilikom predstavljanja tržištu dostupne će biti dvije motorizacije: Cayenne Coupé sa šestocilindričnim turbo motorom i tri litara radnog obujma donosi 250 kW (340 KS) i razvija maksimalan okretni moment od 450 Nm. Standardni sprint od nule do 100 km/h sa serijskim Sport Chrono paketom iznosi 6,0 sekundi. S opcionalnim sportskim paketima za laku konstrukciju ta se vrijednost smanjuje na 5,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 243 km/h. Top model Cayenne Turbo Coupé ide na startnu poziciju s četverolitrenimV8 motorom s biturbo punjenjem, 404 kW (550 KS) i maksimalnim okretnim momentom od 770 Nm. S mjesta na 100 km/h Cayenne Turbo Coupé ubrzava u 3,9 sekundi. Maksimalna brzina dosegnuta je kod 286 km/h.Novi Porsche Cayenne Coupé od sada je dostupan za narudžbu te krajem svibnja stiže kod trgovaca. U Njemačkoj cijene za Cayenne Coupé kreću od 83.711 eura te za Cayenne Turbo Coupé od 146.662 eura – uvijek uključujući PDV i opremu specifičnu za pojedinu zemlju. Bogata serijska oprema uključuje i servo upravljanje Plus ovisno o brzini, 20 inča lakometalne kotači, asistent za parkiranje naprijed i otraga uključujući kameru za vožnju unazad, sustav Porsche Active Suspension Management (PASM) te Sport Chrono paket.Prve izvedbe Cayennea Coupea na domaćim prometnicama realno možemo očekivati već na jesen…
Porsche Cayenne Coupe, nova izvedba od sada u formatu koji je zaludio svijet!
