TIJEKOM PROSLAVE

Porsche 911 Classic Club Coupe, jedinstven primjerak prodan po rekordnoj cijeni

Za 1,2 milijuna američkih dolara, Porsche entuzijast osigurao je jedinstveno vozilo koje je Porsche Classic napravio za Porsche Club of America (PCA).

Tijekom dvije i pol godine, stručnjaci za klasične automobile mukotrpno su restaurirali Porsche 911 Classic Club Coupe, a baza je bio rabljena 911 Carrera (tip 996) proizvedena 1998. U duhu programa Porsche “Sonderwunsch”, sportski je automobil također opsežno prilagođen.

Aukcija je održana u sklopu proslave 75. obljetnice Porsche Cars North America u Porsche Experience Centeru u Atlanti, SAD. Tijekom događaja u aukcijskoj kući Broad Arrow bilo je u ponudi ukupno 75 Porsche rariteta. Među kolekcionarskim predmetima koje su nudili privatni vlasnici bili su 904 Carrera GTS iz 1964., 962 iz 1984. i 911 SC “Safari” Rally iz 1980.

Jedan izvor inspiracije za projekt vozila bio je 911 Sport Classic (997) lansiran 2009. Ovaj poseban model, ograničen na 250 jedinica, nije se prodavao u Sjedinjenim Državama. Ostale značajke ugrađene u vozilo tijekom restauracije potječu iz novog 911 Sport Classic (992), koji je u to vrijeme još bio u tajnosti, a uključivale su Sport Grey Metalik vanjštinu i središnje ploče sjedala, koje kombiniraju posuđenice iz oba vozila (pletene koža u Pepita houndstooth izgledu). Ovim unikatom Porsche Classic i PCA postigli su sličan uzbudljiv koncept vozila i odveli ga u SAD. U isto vrijeme, model je pokazao upravo ono što je moguće u sklopu novog programa Porsche Classic “Sonderwunsch”.

Posebne značajke Porschea 911 Classic Club Coupe uključuju njegovu Sport Grey Metallic boju sa svijetlosivim i plavim detaljima, krov s dvostrukom kupolom, Fuchs naplatke i fiksni stražnji spojler u stilu ducktaila 911 Carrera RS 2.7 iz 1972. Mnogi od detalji eksterijera i interijera prilagođeni su PCA Club Blue bojom. Središnji paneli sportskih sjedala, kao i paneli vrata, izrađeni su od zamršene tkane kože u ‘Pepita houndstooth’ uzorku.

Vozilo je tehnički – i donekle vizualno – transformirano, s pogonskim sklopom druge generacije 996 GT3 koji mu omogućuje da dobije 280 kW (381 KS) iz motora od 3,6 litara. Šasija i kočnice također dolaze iz GT3.

Foto: Porsche

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj