Za 1,2 milijuna američkih dolara, Porsche entuzijast osigurao je jedinstveno vozilo koje je Porsche Classic napravio za Porsche Club of America (PCA).
Tijekom dvije i pol godine, stručnjaci za klasične automobile mukotrpno su restaurirali Porsche 911 Classic Club Coupe, a baza je bio rabljena 911 Carrera (tip 996) proizvedena 1998. U duhu programa Porsche “Sonderwunsch”, sportski je automobil također opsežno prilagođen.
Aukcija je održana u sklopu proslave 75. obljetnice Porsche Cars North America u Porsche Experience Centeru u Atlanti, SAD. Tijekom događaja u aukcijskoj kući Broad Arrow bilo je u ponudi ukupno 75 Porsche rariteta. Među kolekcionarskim predmetima koje su nudili privatni vlasnici bili su 904 Carrera GTS iz 1964., 962 iz 1984. i 911 SC “Safari” Rally iz 1980.
Jedan izvor inspiracije za projekt vozila bio je 911 Sport Classic (997) lansiran 2009. Ovaj poseban model, ograničen na 250 jedinica, nije se prodavao u Sjedinjenim Državama. Ostale značajke ugrađene u vozilo tijekom restauracije potječu iz novog 911 Sport Classic (992), koji je u to vrijeme još bio u tajnosti, a uključivale su Sport Grey Metalik vanjštinu i središnje ploče sjedala, koje kombiniraju posuđenice iz oba vozila (pletene koža u Pepita houndstooth izgledu). Ovim unikatom Porsche Classic i PCA postigli su sličan uzbudljiv koncept vozila i odveli ga u SAD. U isto vrijeme, model je pokazao upravo ono što je moguće u sklopu novog programa Porsche Classic “Sonderwunsch”.
Posebne značajke Porschea 911 Classic Club Coupe uključuju njegovu Sport Grey Metallic boju sa svijetlosivim i plavim detaljima, krov s dvostrukom kupolom, Fuchs naplatke i fiksni stražnji spojler u stilu ducktaila 911 Carrera RS 2.7 iz 1972. Mnogi od detalji eksterijera i interijera prilagođeni su PCA Club Blue bojom. Središnji paneli sportskih sjedala, kao i paneli vrata, izrađeni su od zamršene tkane kože u ‘Pepita houndstooth’ uzorku.
Vozilo je tehnički – i donekle vizualno – transformirano, s pogonskim sklopom druge generacije 996 GT3 koji mu omogućuje da dobije 280 kW (381 KS) iz motora od 3,6 litara. Šasija i kočnice također dolaze iz GT3.
Foto: Porsche