Bestseller, ikona, stroj za vožnju – proljetno buđenje i najava modela à la Porsche
Porsche na 89. Međunarodnom salonu automobila u Ženevi ulazi u proljeće s tri novine iz svijeta sportskih vozila. Vrhunac vatrometa modela je novi 911 Cabriolet(1). „Sa svakom novom generacijom 911 stojimo pred izazovom daljnjeg razvoja naše ikone – pažljivo, a opet dosljedno usmjereni budućnosti“, riječi su Olivera Blumea, predsjednika uprave poduzeća Porsche AG. Uz Cabriolet s motorom straga Porsche predstavlja publici u Ženevi 300 KS snažan stroj za vožnju 718 T sa središnje postavljenim motorom kao Boxsteri Cayman. Macan S s novim V6 turbo motorom sprijeda kompletira premijerni trio kao beststeller u programu modela.Prije četiri mjeseca Porsche je u Los Angelesu predstavio novi 911 Coupé. Osma generacija bezvremenskog sportskog vozila je snažna, brza i digitalna kao nikada dosada. Sada s Cabrioletom slijedi otvorena varijanta Jedanaestice. S 331 kW (450 KS) snažnim biturbo motorom za S modele koji omogućuje postizanje najvećih brzina od preko 300 km/h i ubrzanje do 100 km/h u manje od četiri sekunde. S novim automatskim mjenjačem s dvije spojke s osam brzina i Porsche Wet Mode za još sigurniju vožnju po mokroj cesti. I s dizajnom koji moderno tumači klasične elemente iz prošlosti modela 911.Novi 911 Cabriolet nastavlja dugu tradiciju: Već prvi Porsche bio je vozilo s otvorenim krovom. U obitelji modela Jedanaestice ova karoserijska varijanta doživjela je svoj debi prije više od tri desetljeća. Do danas ona predstavlja simbol posebno intenzivnog iskustva vožnje. Potrebno je samo još dvanaest sekundi da se meki krov ponovno optimizirane težine u potpunosti presavije zahvaljujući novom hidrauličnom pogonu. Takođerse tom brzinom ponovno zatvara pri brzinama do 50 km/h. Visokotehnološka pokrovnastruktura pretežito od magnezija koju je Porsche sam konstruirao sama pritom sprječava napuhivanje krova pri velikoj brzini.Novi 718 T – koncentrirana dinamika vožnjeKao drugu novinu Porsche u Ženevi predstavlja model 718 T. Nova Touring varijanta za Boxster i Cayman kombinira 220 kW (330 KS) snažni četverocilindrični turbo bokser motor s visokomodernim dinamičnim komponentama poput Sport Chrono paketa i PASM sportskog voznog postolja uključujući za 20 milimetara spuštenu karoseriju. U serijsku opremu također ulaze prilagodljivo smještanje agregata PADM i Porsche Torque Vectoring s mehaničkom diferencijalnom bravom stražnje osovine. Obje su stvari raspoložive tek u kombinaciji s 2,0-litrenim bokser motorom. To u konačnici karakteru izvedbe sportskog dvosjeda daje posebno strastven Porsche doživljaj: Teren za vožnju s modelom 718 T je izvandgradska cesta bogata zavojima koja prvenstveno pruža čisto zadovoljstvo angažirane vožnje automobilom. Sa svojom opremom koja je koncentrirana na najnužnije, puristički stroj za vožnju nastavlja baštinu modela 911 T iz 1968. godine i modela 911 Carrera Clubsport iz 1 987. godine.Novi Macan S – snažniji, s novim dizajnom i potpuno umreženI novi Macan S se po prvi puta u Ženevi predstavlja pred velikom publikom. Porsche je model Macan opsežno nadogradio u dizajnu, komforu, povezivosti i dinamici vožnje.U stilu Porsche Design DNK-a novi kompaktni SUV nastupa s trodimenzionalno izrađenom LED svjetlosnom trakom na stražnjem dijelu. LED tehnologija će ubuduće bitiserijski uključena i kod prednjih svjetala. Najupečatljivije novosti u unutrašnjosti su 10,9 inča veliki zaslon na dodir novog Porsche Communication Managementa (PCM), novoporedani i oblikovani ventilacijski otvori i opcionalni GT sportski volan koji stiže iz 911-ice. PCM dozvoljava pristup novim digitalnim funkcijama kao što je inteligentno glasovno upravljanje i serijska online navigacija. Ponuda opreme komfora između ostalog je nadograđena asistentom za prometne gužve, ionizatorom za bolji zrak u unutrašnjosti i grijanjem vjetrobranskog stakla. Macan S ima pogon novog V6 motora s trolitrenom zapreminom i twin-scroll punjačem u Central Turbo layoutu. Vozilo postiže 260 kW (354 KS) i 480 Nm okretnog momenta. Automatski PDK mjenjač s dvije spojke sa sedam stupnjeva prijenosa i pogon na sve kotače Porsche Traction Management (PTM) su savršeno usklađeni s novim motorom.
Pogledajte kako je Porsche odlučio osvojiti Ženevu
