Novi 508 (limuzina i SW) i 3008 od jeseni 2019. dobivaju pogonske sustave Hybrid i Hybrid4 (pogon 4×4), za prosječnu potrošnju 2 l/100 km i emisiju 49 g/km
Modeli Peugeot sljedeće godine dobivaju nove mogućnosti, jer se uvode plug-in-hibridne opcije Hybrid (225 KS, prednji pogon) i Hybrid 4 (300 KS, 4×4) i mogućnost vožnje 50 km potpuno na struju, za nove modele 508 i 3008. Odlikuju se najsuvremenijim tehnološkim rješenjima. Njihovo kombiniranje za korisnike je jednostavno i potpuno transparentno.Turbobenzinski motor s direktnim ubrizgavanjem 1.6 PureTech prilagođen je dodavanjem elektropokretača ili posebnog prednjeg dijela sustava hlađenja. Razvija 180 KS u pogonskom sustavu Hybrid i 200 KS u Hybrid4, a povezan je s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva e-EAT8.Automatski je mjenjač priključen je na elektromotor snage 80 kW na prednjoj osi Kako bi prijelazi između rada električnog motora i motora s unutarnjim izgaranjem bili optimalni i neprimjetni, pretvarač okretnog momenta koji se inače upotrebljava zamijenjen je višelamelnoj visko spojkom kvačilu s više diskova. To je omogućilo povećanje okretnog momenta za 60 Nm i većuodzivnost motora.U inačicama Hybrid4 multilink stražnji osovina ovjes opremljen je dodatnim elektromotorom snage 80 kW, priključenim na diferencijal , za pogon 4×4. Litij-ionska baterija visokog napona (300 V) ugrađena je ispod sjedala u drugom ima kapacitet od 11,8 kWh (Hybrid) i 13,2 kWh (Hybrid4), to je najviše na tržištu. Taj kapacitet omogućuje potpuno električnu vožnju do 50 km premanormi WLTP (60 kilometara prema normi NEDC).Da bi se maksimalno iskoristio električni pogon, zadani način rada bit će način bez emisija(Zéro Emission) uvijek kad to razina napunjenosti baterije omogućava.. U potpuno električnoj vožnji može se postići do 135 km/h prije nego što vožnju preuzme turbobenzinski motor. Za potpuno punjenje potrebno je: 7 sati sa standardnom utičnicom (punjač od 3,3 kW, 8 A) 4 sata sa snažnijom utičnicom tipa Green’up® (punjač od 3,3 kW, 14 A) ili samo 1h 45 min uz Wallbox (punjač od 6,6 kW u opciji, 32 A).Samo na struju (ZEV) može se voziti 50 km, pa će se danima moći voziti bez kapi potrošenog goriva (odlazak na posao i povratak), a kombinirana potrošnja iznosi samo 2 l/100 km, uz emisiju od 49 g CO2 po kilometru.
Peugeot postaje lider plug-in-hibridnih pogona, uz sustave Hybrid i Hybrid4
