Elektromotorom od 100 kW (136 KS) i 260 Nm do stotke sprinta za 8,1 s, brzina je elektronički ograničena na 150 km/h, a baterija od 50 kWh omogućava WLTP doseg od 340 km. Bravo!
Izvrstan nastup novog Peugeota 208 na salonu u Ženevi, ‘wow’ dizajnom, naprednom tehnologijom i, po mjerilima niže klase, prvoklasnom izvedbom, prijeti uspostavi novog poretka u B-segmentu, odnosno skidanju Volkswagen Pola s trona! Sve bitno već smo predstavili, a posljednja vijest je da se električnoj verziji e-208 daje prioritet. Francuzi su pametno shvatili kojim smjerom idu globalni trendovi i tržište. Električna se verzija pokreće elektromotorom od 100 kW, koji najveći okretni moment od 260 Nm oslobađa, praktički, od nula okretaja. Napaja se iz litij-ionske baterije kapaciteta 50 kWh, koja mu omogućava poletnost u vožnji. Do 100 km/h ubrzava za 8,1 s, najveća je brzina, radi osiguranja dosega, limitirana na 150 km/h. S jednim punjenjem baterija Peugeot e-208 može, po WLTP ciklusu, prijeći 340 km, dakle u realnim uvjetima od 250 do 300 km, što je ‘puna šaka brade’. Dobrim iskorištenjem prostora (baterijski paket je u podnici, osiguran je pristojan prtljažnik od 270 litara. Garancija na električni pogon i bateriju je osam godina ili 160.000 km. Brzim 100-kilovatnim punjačem strujom se može nabiti na 80 posto kapaciteta za samo 30 minuta. Dakle, idealan je i za put na more, uz jednu pauzu za osvježenje i jelo, dovoljnu da se napuni za ostatak puta. Super! Na europsko tržište stiže na jesen, a kod nas, vjerojatno, krajem godine.
Peugeot e-208 planira postati najbolji ‘električar’ niže klase, ‘odlikaš na struju’!
