Umanjenica uspješnog 3008., ‘Europskog auta 2017. godine’., s najsuvremenijim asistencijama i plug-in hibridnim pogonom, ali i dizelašem 1.5 HDi, postaje No. 1 mali crossover?
Koncern PSA nastavlja ofenzivu na krilima uspjeha Peugeota 3008, koji je osvojio titulu ‘Europskog automobila 2017. godine’. Po istoj su ‘špranci’ ubrzo stigli Citroën C3 Aircross, zahvaljujući činjenici ra je PSA kupio tvrtku iz Rüsselsheima, Opel Crossland X i Opel Grandland X, na kraju i Peugeot 5008.Dobro se podsjetiti da je za ovu crossoversku ofenzivu itekako zaslužan Peugeot 2008, koji je stigao 2013., a još uvijek je, u redizajniranojizvedbi respektabilan. Novi će biti izvedenica (dakako poboljšana, jer će stići godinu i pol kasnije) Citroëna C3 Aircross, još bolje bit će umanjenica Peugeota 3008. S time sve počinje, a i završava. Dimenzijama 416 x 176 x 160 cm bit će malo povećana verzija još uvijek aktualnog 2008, ali usprkos toga, i znatno bogatije opreme, ukupna se masa neće povećati. To je zasluga korištenja nove, čvršće, a lakše platforme PSA PF2, pandana Volkswagenove MQB.Još nije sigurno hoće li benzinska ponuda počinjati atmosferskim 1.2 PureTech s 82 KS ili turbo verzijom sa 110 KS. Svi će biti ‘blagi’ hibridi, s naprednim sustavom Start/Stop. Dizelaš sigurno ostaje, dapače novi 1.5 HDI, s 99 i 120 KS, bit će na mnogim EU tržištima (poput našeg), u prvom planu. Priprema se i plug-in hibridna verzija. Prezentacija se očekuje u ožujku 2019. na salonu u Ženevi, a u prodaju će doći na ljeto 2019., kao model ’20.Ilustracije: Caradisiac, Pinterest
Peugeot 2008 druge generacije bit će srodnik Citroëna C3 Aircross i Opela Crossland X
