Ako ne želite probleme u daljnjoj prodaji, onda birajte boju prikladnu za to vozilo ili još bolje klasu kojoj pripada…
Ako vam je neki automobil baš cool i zanimljiv u nekoj neobičnoj boji, ajde bolje razmislite još jednom. Provedeno istraživanje prenosi Revija HAK, s njemačke platforme za prodaju vozila Mobile.de, a izbor boje je iznimno važan.
Možda će vas šokirati neki od navedenih informacija, ali brojke ne lažu. Tako su Nijemci došli do zaključka kako na automobilu u ljubičastoj boji gubite oko 27% od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25% (ovaj podatak nas iznenađuje), zlatnoj 23%, crvenoj 11,5%, plavoj 9,8% te zelenoj 1,3%. Zašto je crvena problem? Previše je ženska!? Ne, ali očito ljudima ne odgovara na modelima poput Passata i druge premium družine iz Njemačke.
Koliko rezultati variraju, dokazuje i narančasta boja, jer ona donosi 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bijela s 5,9%, crna s 9,5%, siva s 9,7% i žuta s 13,3%. Mobile.de je primijetio da se se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne, piše Revija HAK.
Za kraj, najbolji je savjet, ne nasjedajte na priče o trendovima i ostalim stvarima. Važno je samo kako se vama dopada i koliko dobro stoji na nekom modelu…
Foto: BMW