Ovo je najskuplji ‘rabljeni’ Volkswagen, sad već mitski Beetle RSi

Kada se 2003. pojavila ultimativna buba, publika je bila oduševljena, ali nitko zasigurno nije očekivao da će limitirana serija od 250 primjeraka, 15. godina kasnije doživjeti ovakav “boom” i nestvarno visoku cijenu
Sve je počelo još tamo 2001., kada se na Ženevi pojavio konceptni primjerak ovog simpatičnog, ali brzog Volkswagena. Najavljena proizvodnja potvrđena je dvije godine kasnije, a sve nakon toga je povijest u 250 primjeraka.Prepoznatljiv jajoliki oblik ‘Beetlea’, dobio je nešto naglašenije linije i zanimljivo krilo, spojler, uz nadopunu od tri slova u imenu – RSi.   Ova ultimativna buba vozi se na 18 colnim kotačima (235/45 ZR18). Sve to na prvu izgleda kao jedan pokušaj tuninga vlasnika normalne “bube”, ali nije – Volkswagen je potpisnik ovih detalja. Između ostalog u ponudi je bila i cabrio inačica…Najbolje tek slijedi kada otvorite vrata, koja su s unutarnje strane u potpunosti od karbona. Iznenaditi bi vas moglo što nema električno spuštanje stakala, ali i s tim su u Wolfsburgu htjeli naglasiti ultimativnost modela. Tu su i iznimno profilirana Recaro sjedala koja prate karakter cijelog vozila. Doslovno djeluju kao da je riječ o nekom modelu samo za utrke. No, najbolji dio priče se nalazi ispred vozača. tj. ispod poklopca motora.Volkswagen je podario Beetleu 3.2 litreni V6 motor (isti kao u Golfu IV R) ukupne snage 224 KS koje razvija na visoki 6200 o/min, dok okretni moment od 317 Nm. Zvuk koji proizvodi ovaj automobil doista naježi čovjeka. Čak i onog koji ne gaji neke prevelike emocije prema automobilima.Neke naznake su govorile kako će i aktualna generacija dobiti vatrenu izvedbu, no ništa od toga za sada.Kada uz zvuk spojimo odlične vozne karakteristike, u kojima dojam dodatno pojačava 4Motion pogon u suradnji i s Haldex spojkom. Možemo samo zamisliti kakva je užitak prebacivati i 6-stupanjski ručni mjenjač, iako je u ponudi bio i automatik.Uz takve zavidne brojke ispod poklopca motora, ne čude onda ni zavidne performanse RSi izvedbe. Ubrzanje s mjesta do 100 km/h traje svega 6.4 sekunde, dok je najveća brzina 220 km/h, iako smo dojma da ide i više. Prema informacijama koje imamo, ni jedan od 251 primjeraka (jedan je u muzeju Volkswagena pod oznakom 000) čuvenog Beetle RSi nije prodan u Hrvatsku. No, zato ponuda poznatih njemačkih oglasnika nudi poneki… Cijena prava sitnica, 100.000 eura i vlasnik ste totalne ekskluzive i modela koji zasigurno nikad neće doživjeti pad vrijednostI.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj