Kada se 2003. pojavila ultimativna buba, publika je bila oduševljena, ali nitko zasigurno nije očekivao da će limitirana serija od 250 primjeraka, 15. godina kasnije doživjeti ovakav “boom” i nestvarno visoku cijenu
Sve je počelo još tamo 2001., kada se na Ženevi pojavio konceptni primjerak ovog simpatičnog, ali brzog Volkswagena. Najavljena proizvodnja potvrđena je dvije godine kasnije, a sve nakon toga je povijest u 250 primjeraka.Prepoznatljiv jajoliki oblik ‘Beetlea’, dobio je nešto naglašenije linije i zanimljivo krilo, spojler, uz nadopunu od tri slova u imenu – RSi. Ova ultimativna buba vozi se na 18 colnim kotačima (235/45 ZR18). Sve to na prvu izgleda kao jedan pokušaj tuninga vlasnika normalne “bube”, ali nije – Volkswagen je potpisnik ovih detalja. Između ostalog u ponudi je bila i cabrio inačica…Najbolje tek slijedi kada otvorite vrata, koja su s unutarnje strane u potpunosti od karbona. Iznenaditi bi vas moglo što nema električno spuštanje stakala, ali i s tim su u Wolfsburgu htjeli naglasiti ultimativnost modela. Tu su i iznimno profilirana Recaro sjedala koja prate karakter cijelog vozila. Doslovno djeluju kao da je riječ o nekom modelu samo za utrke. No, najbolji dio priče se nalazi ispred vozača. tj. ispod poklopca motora.Volkswagen je podario Beetleu 3.2 litreni V6 motor (isti kao u Golfu IV R) ukupne snage 224 KS koje razvija na visoki 6200 o/min, dok okretni moment od 317 Nm. Zvuk koji proizvodi ovaj automobil doista naježi čovjeka. Čak i onog koji ne gaji neke prevelike emocije prema automobilima.Neke naznake su govorile kako će i aktualna generacija dobiti vatrenu izvedbu, no ništa od toga za sada.Kada uz zvuk spojimo odlične vozne karakteristike, u kojima dojam dodatno pojačava 4Motion pogon u suradnji i s Haldex spojkom. Možemo samo zamisliti kakva je užitak prebacivati i 6-stupanjski ručni mjenjač, iako je u ponudi bio i automatik.Uz takve zavidne brojke ispod poklopca motora, ne čude onda ni zavidne performanse RSi izvedbe. Ubrzanje s mjesta do 100 km/h traje svega 6.4 sekunde, dok je najveća brzina 220 km/h, iako smo dojma da ide i više. Prema informacijama koje imamo, ni jedan od 251 primjeraka (jedan je u muzeju Volkswagena pod oznakom 000) čuvenog Beetle RSi nije prodan u Hrvatsku. No, zato ponuda poznatih njemačkih oglasnika nudi poneki… Cijena prava sitnica, 100.000 eura i vlasnik ste totalne ekskluzive i modela koji zasigurno nikad neće doživjeti pad vrijednostI.
Ovo je najskuplji ‘rabljeni’ Volkswagen, sad već mitski Beetle RSi
