Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?
SVI MODELIPROBLEM – Lupkanje iz stupa servo upravljača u zavojima ili pri parkiranju.UZROK – Nedovoljna podmazanost donjeg zgloba stupa upravljača.POPRAVAK – Skinite donji zglob stupa upravljača. Povucite gumeni poklopac. Koristeći odgovarajući alat, stavite 7 ml silikonskog ulja u donji zglob stupa upravljača kroz odušak. Povucite donji zglob stupa upravljača 10 puta gore-dolje. Ugradite donji zglob stupa upravljača.SVI MODELI, 2007-10PROBLEM – Instrumentalna ploča ne radi ili je neispravnaUZROK – Greška u elektroničkim komponentama instrumentne ploče.POPRAVAK – Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.SVI MODELI, OD 2009.PROBLEM – Jaka buka iz područja bregastog vratilaUZROK – Istrošeni vrhovi bregastog vratila zbog zaglavljenih ležajeva klackalice ventila.POPRAVAK – Ugradite modificirane klackalice ventila te bregasto vratilo u slučaju većeg istrošenja brjegova.DIZELSKI MODELI PROBLEM – Motor ne radi dobro. Vibracije iz motora/mjenjača.UZROK – Neispravan zamašnjak podijeljene masePOPRAVAK – Provjerite zamašnjak podijeljene mase te ga po potrebi izmijenite.DIZELSKI MODELI 2.0 SA SERVO UPRAVLJAČEMPROBLEM – Povremeni otkaz servouređaja upravljačaUZROK – Neispravna pumpa servo upravljača neispravna.POPRAVAK – Ugradite modificiranu pumpu servo upravljača.DIZELSKI MODELI S FILTROM ČAĐE (DPF), OD 01/03/08.PROBLEM – Svijetli kontrolna lampica filtra čestica čađe (DPF).UZROK – Proces regeneracije DPF nije završen.POPRAVAK – Vozite 15 min minimalnom brzinom od 50 km/h. Broj okretaja motora ne smije pasti ispod 2000/min. Kontrolna lampica DPF-a će se ugasiti kad završi regeneracija.DIZELSKI MODELI S FILTROM ČAĐE (DPF), OD 01/03/08.PROBLEM – Kontrolna lampica za izmjenu ulja upalila se prerano.UZROK – Motorno ulje i filtar kontaminirani regeneracijom DPF-a.POPRAVAK – Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.MODELI S RUČNIM MJENJAČEMPROBLEM – Teško uključivanje stupnjeve prijenosaUZROK – Središnja ploča spojke blokirana na ulaznom vratilu prijenosa.POPRAVAK – Skinite mjenjač. Očistite i podmažite žljebove ulaznog vratila prijenosa. Ponovno stavite mjenjač.MODELI S KODOM MOTORA A22DMPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.U suradnji s – Auto elektrika Novak d.o.o. – www.autodata.hr
Otkrivamo najčešće kvarove: Opel Antara
