Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?
SVI MODELIPROBLEM – Cviljenje/škripanje kada je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.UZROK – Nedovoljna podmazanost u proizvodnji regulatora poluge za otpuštanje spojke.POPRAVAK – Zamijenite regulator poluge za otpuštanje spojke. Stavite mazivo na kontaktne površine poluge za otpuštanje spojke. SVI MODELI S AUTOMATSKIM MJENJAČEM (AT), 09/06/08-30/10/08PROBLEM – Nepravilan zvuk iz mjenjača.UZROK – Nepričvršćen prigušivač sajle selektora .POPRAVAK – Očistite sajlu selektora blizu prigušivača. Zalijepite rukavac prigušivača u položaj SVI MODELI S ELEKTRIČNIM SERVO UREĐAJEM (EPS)PROBLEM – Akumulator ispražnjen.UZROK – Kontrolni modul EPS ne prebacuje se u mod spavanja nakon isključenja paljenja.POPRAVAK – Ponovno programirajte kontrolni modul EPS s nadograđenim softverom. SVI MODELI 02/2010-02/2011PROBLEM – Mjerači instrumentalne ploče povremeno padnu na početni položaj. Dnevna svjetla povremeno trepere.UZROK – Unutarnja greška kontrolnog modula instrumenata.POPRAVAK – Stavite modificiranu instrumentalnu ploču. Modificirana instrumentalna ploča označena je sa zelenom točkom.SVI MODELI S BENZINSKIM MOTORIMA 1.4/1.6 OD 13/05/08PROBLEM – Loš start ili ne može startati.UZROK – Kontrolni modul servo upravljača ostaje uključen nakon isključenja paljenja. Greška softvera kontrolnog modula servo upravljača.POPRAVAK – Ponovno programirajte kontrolni modul servo upravljača s nadograđenim softverom. SVI MODELIPROBLEM – Povremeno nije moguće zaključati vozilo pomoću daljinskog. Ne uključuje se blokada stupa upravljača.UZROK – Neispravan sigurnosni prekidač ključa za paljenje.POPRAVAK – Zamijenite sigurnosni prekidač ključa za paljenje. Podmažite cilindar brave za paljenje.SVI MODELI S ELEKTRIČNIM SERVO UPRAVLJAČEM (EPS):PROBLEM – Otežani rad EPS-a.UZROK – Pregrijavanje motora pumpe EPS kada je upravljač u punom zaokretu. Urezuje se sigurnosna termo zaštita i djelomično deaktivira sustav EPS.POPRAVAK – Provjerite kodove grešaka i obrišite ako je potrebno. SVI MODELIPROBLEM – Nepravilan rad na praznom hodu. Gašenje motora.UZROK – Nagomilane naslage ugljika u aktuatoru kontrole brzine praznog hoda (ISC).POPRAVAK – Očistite aktuator kontrole broja okretaja na praznom hodu (ISC).SVI MODELI S BENZINSKIM MOTORIMA 1.4/1.6 OD 2011.PROBLEM – Kliktanje motora pri ubrzanju između 1500-2200/min pri normalnoj radnoj temperaturi.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako: nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.SVI MODELI S BENZINSKIM MOTORIMA 1.4/1.6PROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.U suradnji s – Auto elektrika Novak d.o.o. – www.autodata.hr
Otkrivamo najčešće kvarove: Hyundai i30
