Opel Grandland je nakon uspješnog redizajna postao meta tunera. Irmscher je napravio zanimljivu sportsku transformaciju s 30 mm sniženim podvozjem, 20-colnim kotačima i 3-cilindarskim turbobenzincem 1.2 s dodatnih 20 KS…
Opel Grandland je nedavnim redizajnom prvenstveno unaprijedio stil (s prvim modelom nisu baš svi bili zadovoljni), opremu i infotainment, što je postala poželjna baza za tuniranje. Irmscher je specijalist za vizualni, ali i tehnološki tuning, pa je atraktivnost naglašena podvozjem sniženim za 30 mm i 20-colnim alu naplacima. To naravno pogoduje i performansama, odnosno dinamičnosti vožnje. Unutrašnjost je oplemenjena sportskim dodacima te papučicama od perforiranog aluminija.
Tuning motora je napravljen razmjerno umjereno, ali dovoljno da solidne osnovne performanse postanu još bolje. Protočnijim usisnim i ispušnim sustavom (specijalnim filtrom zraka i novom ispušnom granom te podizanjem tlaka prednabijanja i podešavanjem parametara (mapiranjem) snaga 3-cilindarskog turbobenzinca je sa 130 KS podignuta na 150 KS pri 5700/min, a najveći okretni moment je povećan s 230 Nm na 250 Nm pri 1750/min.
S više snage i poboljšanom aerodinamikom (sniženjem karoserije i spojlerima) najveća je brzina povećana sa 188 na okruglo 200 km/h, a vrijeme ubrzanja do 100 km/h skraćeno j sa 10,1 na 9,7 sekundi. Dovoljno za povećanje užitka vožnje. Cijena dorade još nije objavljen, ali se kalkulira s 4900 eura doplate na osnovni model. Isplativo?
Pogledajte kako izgleda serijski Opel Grandland s paketom opreme GS-Line.