Opel Astra 1.7 DTI iz 2004. sa 305.000 km dobro vuče, ali slabo pali zagrijan…

Godine i kilometri ukazuju na moguću dotrajalost, a takvi se problemi javljaju zbog elektronike na visokotlačnoj razvodnoj pumpi VP 29/30 te gumica ispod brizgaljki…
Imam Opel Astru 1.7 DTI iz 2004., s kojom sam prošao 305.000 km. Odnedavno se javljaju problemi  lošeg paljenje (treba verglati i više od 10 s) i motor trese kod jutarnjeg paljenja. Potrošnja je previsoka, u prosjeku 8 do 9 litara, a  kod starta motora lampica ulja gori još 4 do 6 sekundi. Kad se motor zagrije dobro radi i ne troši ulje.Goran L. Vaš je automobil opremljen solidnim i trajnim Isuzuovim dizelašem, što potvrđuje da je prešao 305.000 km i da još, koliko-toliko, u dobrom stanju. Savjetujemo vam temeljit servis kod specijaliziranog mehaničara za dizelske motore, u okviru kojeg treba izmjeriti kompresiju, kako bi se utvrdio stupanj istrošenja cilindara, klipnih prstenova, ventila… Činjenica da motor hladan dobro pali, a problem se javljaju kad je motor zagrijan, ukazuju na dvije stvari: prvo, da je, obzirom na godine i kilometer u dobrom stanju i drugo na poznatu manjkavost tog motora u ubrizgavanju. Takvi se problemi javljaju zbog elektronike na visokotlačnoj razvodnoj pumpi VP 29/30 te gumica ispod brizgaljki.Kod konkretnog je motora karakteristično zakašnjelo gašenje lampice tlaka ulja, koja može gorjeti i deset sekundi. Mjerač tlaka, koji gasi lampicu, smješten je u glavi motora te je nakon paljenja potrebno određeno vrijeme, dok se u cijelom sustavu ne uspostavi potreban tlak ulja. Duljina svijetljenja kontrolne lampice ovisi o položaju mjerača tlaka i graničnom tlaku na koji je podešen.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj