Od 2019. svi PSA-ovi modeli imat će električnu ili plug-in hibridnu verziju

Plug-in hibridi bit će s prednjim pogonom ukupne snage 225 KS i 4×4 s ukupnih 300 KS, dosega na struju 50 km i statistički-prosječne potrošnje 2 l/100 km i emisije CO2 50 g/km
Koncern PSA, nakon senzacionalnog preuzimanja Opela grabi naprijed. Velik će potencijal za napredak vidi u forsiranju električnih i plug-in-hibridnih verzija te će već od sljedeće godine svaki model imati barem po jednu od navedenih verzija. Jasno, za najmanje modele plug-in hibridne verzije nisu isplative, pa će dobiti samo električnu, kao što se za najveće modele u dogledno vrijeme ne računa na čisto električne, također jer nisu isplativa. U prvom će planu, dakle biti plug-in hibridne verzije i to po dvije koncepcije, a obje će za bazu imati turbobenzinca s direktnim ubrizgavanjem 1.6. Klasični modeli (hatchback, limuzine i karavani) imat će prednji pogon s benzincem od 180 KS s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, na koji će biti priključen elektromotor od 90 kW, uz bateriju kapaciteta 13 kWh. U drugom slučaju za crossover, odnosno SUV modele, turbobenzinac će razvijati 200 KS, a na automatski mjenjač bit će priključen elektromotor od 80 kW. Dodatno na stražnji diferencijal bit će priključen drugi elektromotor od 80 kW, što će osigurati pogon 4×4.Obje će verzije imati autonomiju samo na struju od 50 km te će se danima moći voziti bez kapi potrošenog goriva. Statistički-prosječna potrošnja će biti svega 2 l/100 km, a emisija CO2  tek 50 g/km.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj