‘Tehnološki biser’ iz koprodukcije Renaulta i Daimlera, nakon ‘vatrenog krštenja’ u Scenicu i novoj A-klasi, pojačat će tržišne izglede najpopularnijem europskom crossoveru
Bestseller među crossoverima na europskom tržištu, koji se etablirao prvom generacijom, a model druge generacije testirali smo u turbobenzinskoj verziji, odmah po uvođenju, a u opremom napucanoj turbodizelskoj nedavno nakon redizajna, dobiva dvije nove motorizacije. Snažniju verziju proslavljenog turbodizelaša 1.5 dCi već smo najavili, a sada stiže uzoran novi turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem 1,33.Riječ je o ‘tehnološkom biseru’, koji je vatreno krštenje doživio u Renault Scenicu, a potom u novom Mercedes-Benzu A-klase. Sada stiže i pod haubu redizajniranog Nissan Qashqaija druge generacije. Bit će dostupan u paketima snage TCe 150 i TCe 160, s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i automatskim DCT s dvostrukom spojkom, zasad samo s prednjim pogonom. No, u sljedećoj se godini TCe 160 očekuje i kao 4×4.Još malo brojki: turbobenzinac obujma 1330 ccm donosi 140 KS i 160 KS uz najveći moment od 240 odnosno, 260 Nm za ručni te 270 Nm za automatski mjenjač DCTU ponudi se TCe 140 i TCe 160 očekuje krajem godine, te će, uvjerljivim performansama i povoljnom potrošnjom, biti zanimljiva alternativa dizelašima
Nissan Qashqai dobiva novog turbobenzinca 1.33, u verzijama TCe 140 i TCe 160
