Jedan od njih je za dlaku osvojio prijestolje, pogodite koji!
Prepucavanja, mnogi pokušaji utjecaja na različitosti sve govore o rezultatu prodaje te kako je istovremeno Mercedes najbolji u 2018. godini. Inače treća godina zaredom gdje je BMW ipak nešto zaostajao. Bavarski gigant prošle godine je zabilježio 2.125.026 automobila ili 1,8% više nego godinu ranije. Mercedes je u istom razdoblju dosegnuo 2.310.185 primjeraka i zabilježio godišnji rast od 0,9%. Dok je Audi godinu završio s manje od dva milijuna te zabilježio pad od 3,5%, odnosno isporučio 1.812.500 automobila.Kad pogledamo rezultate uspješnosti branda, situacija je sljedeća. Prošle godine BMW-ov M odjel isporučio je 102.780 automobila ili nevjerojatnih 27,2% više nego godinu dana ranije, dok je Mercedes-AMG s najvećom svjetskom izvedbenom asortimanu ponovno je bio bolji s ukupno 118.204 primjeraka. Ali ako BMW nastavi ovako rasti, jasno je kako će AMG vrlo brzo izgubiti naslov.
Mercedes, BMW i Audi, tko je osvojio titulu najprodavanijeg premium brenda u prošloj godini?
