NAJBOLJI U SVOM POSLU

Mercedes-Benz dobio odobrenje za razinu 3 autonomne vožnje do 95 km/h!

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je ažurirao uvjetno automatizirani sustav vožnje Drive Pilot i sada je dobio odobrenje Njemačke savezne uprave za motorni promet te će se ugrađivati u S-klasu i električni EQS

Novo ažuriranje čini Drive Pilot najbržim certificiranim sustavom za uvjetno automatiziranu vožnju, 3. razina (niže). Automobili s Drive Pilot opcijom, koji su već napravljeni, dobivaju ažuriranje besplatno – bilo putem interneta (Over-the-Air-Update) ili tijekom posjeta radionici. Nema potrebe mijenjati komponente vozila za ažuriranje softvera.

Foto: Mercedes-Benz

– S inovativnim tehnologijama iz Mercedes‑Benza, uvijek želimo našim kupcima ponuditi dodanu vrijednost. Kada je Drive Pilot aktiviran, moguće je koncentrirati se na druge stvari dok automobil preuzima zadatak vožnje. S dodatno razvijenom verzijom, koju je sada certificirala njemačka Savezna uprava za motorni promet, to je također moguće pri 95 km/h u Njemačkoj pod određenim uvjetima. Jako sam ponosan što najbrži sustav za uvjetno automatiziranu vožnju na svijetu dolazi iz Mercedes‑Benza. Uvjeren sam da smo s našim pristupom usmjerenim na sigurnost na pravom putu da uskoro proslavimo više prekretnica u automatiziranoj vožnji, izjavio je Markus Schäfer, član uprave i glavni tehnološki direktor Mercedes-Benz Group AG.

Razine autonomne vožnje:

RAZINA 0 Automatizacije nema – slično kao i kod prvih automobila, na sve elemente vožnje djeluje izravno samo vozač, u potpunosti je odgovoran za promjenu smjera, promjenu brzine (ubrzavanje/kočenje) i signalizaciju.

RAZINA 1 Vozač je potreban za sve elemente upravljanja vozilom. Međutim, automobil mu može pomoći, bilo upozoravanjem na odgovarajuće uvjete na cesti, bilo održavanjem brzine vožnje.

RAZINA 2 Jedan ili više sustava pomoći vozaču mogu istodobno upravljati putanjom i brzinom. Poluautonomni primjer je sustav za održavanje vozila u sredini trake.

RAZINA 3 Senzorskim sustavom (poput LiDAR-a) vozilo može nadzirati okoliš, pa elektronički ‘mozak’ može upravljati, uključujući promjenu putanje, ubrzanje i osnovno odlučivanje. Od vozača se očekuje preuzimanje kontrole u ključnim uvjetima.

RAZINA 4 Vozilo se može samostalno kretati cestovnom mrežom, ali samo uz odgovarajuću infrastrukturu (primjerice ‘pametnom’ autocestom). Vozačeva intervencija nije nužna.

RAZINA 5 Potpuna automatizacija omogućava vozilu samostalno kretanje, prema prometnim propisima bez ikakve intervencije vozača, koji čak ni ne treba biti u vozilu.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj