Poznati problem tog, inače vrlo trajnog i izdržljivog motora je u propuštanju goriva na visokotlačnoj pumpi Denso EDC V5. Novi su dijelovi skupi, otiđite kod servisera za dizelaše
Na Mazdi 323 2.0 DITD iz 1999., koja je prešla 265.000 km, počeli su se javljati problemi. Motor teško pali, hladan i topao, kod dodavanja gasa trza, pali se lampica dijagnostike i troši više nego prije. Uočio sam da je vlažna Bosch pumpa. Ivica S.Vaš je motor opremljen visokotlačnom pumpom Denso EDC V5 i u njoj je problem. Mana joj je što kod duže eksploatacije počinje propuštati gorivo na magnetnom ventilu kuta ubrizgavanja i/ili na upravljačkom ventilu hidrauličke glave. Magnetni ventil se može popraviti, a u slučaju kvara na hidrauličkoj glavi, koja podešava ubrizgavanje, pumpu je potrebno izmijeniti. Naime u sklopu je i elektronika koja upravlja ventilom (EDC), koja je tvornički podešena za konkretnu pumpu. Otiđite kod specijaliziranog servisera za dizelaše. Riječ je, inače, o vrlo kvalitetnom i izdržljivom japanskom dizelašu, ali popravak u ovlaštenom servisu može biti (pre)skup, pa otiđite u specijalizirani servis za dizelske motore.
Mazda 323 2.0 DITD iz 1999. teško pali i neravnomjerno ‘hvata gas’
