U ovoj ekskluzivnoj, skupoj najavi iz Affalterbacha veliku pozornost je dobila 43 4Matic+ izvedba
Novi AMG GT 4-door 43 4MATIC + 4-vrata Coupé, kojem se u deklariranim podacima najavljuje potrošnja goriva u kombinaciji: 9,4-9,1 l na 100 km i kombinirane emisije CO2 od 209-215 g/km). Radi se o ulaznoj inačici ovog ultra sportskog modela, kojeg su u Mercedes-Benzu označili kao ubojicu Porsche Panamere. Novi model donosi u ulaznoj izvedbi 270 kW (367 KS), dok se u sredini ponude smjestio AMG GT 53 4MATIC + 320 kW (435 KS) – (potrošnja goriva, kombinirana: 9,4-9,1 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 209-215 g / km), oba smo vidjeli prvi put u ožujku 2018. Sada se i službeno mogu vidjeti u ponudi kod svih ovlaštenih trgovaca.Vratimo se na 43 4Matic+, radi se o 3 ,0-litarskom rednom 6-cilindričnom motoru, koji razvija 270 kW (367 KS) i daje maksimalni okretni moment od 500 Nm. Ubrzanje od 0-100 km/h traje svega 4.9 sekundi i najveća brzina iznosi 270 km/h. EQ Boost starter-alternator pruža dodatnu kratkotrajnu snagu i zakretni moment od 16 kW (22 KS) i 250 Nm. Kombinira starter i alternator u jednom električnom motoru, integriran je između motora i mjenjača i opskrbljuje 48 V električni sustav. Ova inovativna značajka kao i inteligentni dvostupanjski turbopunjač s dodatnim električnim kompresorom i turbopunjačem ispušnih plinova, zaslužni su također za gore spomenutu, nisku potrošnju, koja nam i dalje zvuči nerealno. Za prijenos snage brine Speedshift TCT 9G automatik. Po pitanju izgleda dostupan je Airpanel, sustavom za kontrolu zraka. Mercedes-Benz donosi gomilu opcija za individualizaciju modela. Najbolje od svega, domaći kupci već su zagrizli na ovaj model, a još bolje zvuči kako su svi odabrali “top gun” izvedbu – AMG GT S 63 4Matic+!
Ljudi navalite, Mercedes-Benz AMG GT 4-door i službeno u prodaji!
