Nakon više od dvadeset godina brend predstavlja novi logo i korporativni identitet
Nakon više od dva desetljeća od posljednjeg ažuriranja, Lamborghini je obnovio legendarni logo. Restauriranje je vođeno novom strategijom koja uključuje prilagodbu vizualnog izričaja marke kako bi bolje odražavao “hrabre”, “neočekivane” i “autentične” vrijednosti misije. Zapravo kroz “Driving Humans Beyond” filozofiju se provodi namjera kako je želja uvijek ići izvan granica, standarda i konvencija.
Ova evolucija dio je širokog procesa transformacije nazvanog Direzione Cor Tauri, strategije koja utjelovljuje Lamborghinijevu novu putanju usmjerenu na održivost i dekarbonizaciju. Cilj je stvoriti čvrst pakt s budućim generacijama, koji će služiti kao inspiracija i model za inovacije i održivi napredak. Imajući to na umu, kuća Sant’Agata Bolognese provodi promjene koje ne uključuju samo automobile, već i korporativni identitet u cjelini, čime utječu na kulturu i vrijednosti tvrtke.
Novi logotip, predstavljen danas i korišten na svim službenim kanalima tvrtke, redefiniran je širim Lamborghini fontom od svog prethodnika i bojama koje su minimalne, ali podebljane. Stoga se crna i bijela ponovno potvrđuju kao primarne nijanse, simbolizirajući jasan identitet brenda, dok se žuta, uz uvođenje zlatne boje, koristi kao boja naglaska. Ova obnovljena verzija logotipa postaje sastavni dio prepoznatljivog identiteta tvrtke i također će se primjenjivati na budućim automobilima. Osim toga, legendarni bik u središtu logotipa doživio je veliku transformaciju. Po prvi put postojat će pojedinačno na digitalnim dodirnim točkama tvrtke, odvojen od klasičnog štita kako bi dobio još veću istaknutost.

Ali promjena se također proteže na sve manifestacije brenda. Zapravo, stvoreno je službeno pismo Automobili Lamborghini koje odražava nepogrešive linije i uglatost automobila, u skladu sa stilom i dizajnom tvrtke sa sjedištem u Sant’Agati Bolognese, a koristit će se za komunikaciju tvrtke. Redizajn također uključuje novi skup ikona, razvijen u suradnji s Lamborghini Centro Stile, koji će se po prvi put koristiti i dijeliti ravnomjerno na svim digitalnim dodirnim točkama.
U kontekstu koji se brzo mijenja, Lamborghini gleda u budućnost s redizajniranim logotipom koji utjelovljuje inovativnost i odlučnost. To je strateška promjena koja savršeno nadopunjuje holistički pomak zacrtan programom Direzione Cor Tauri, označavajući novu fazu u pozicioniranju tvrtke.