Brojke koje je objavilo Europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) potvrđuju da se Kia i njen tržišni udio u Europi u prvih devet mjeseci 2022. godine povećao na 5,1 %, što znači rast od 4,2% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
U zemljama članicama EU, EFTA (Švicarska, Norveška, Island, Lihtenštajn) i Ujedinjenog Kraljevstva je od siječnja do kraja rujna prvi put registriranih 425.882 vozila Kia, što je 9,8% više nego u istom razdoblju lani. Ujedno se u tom razdoblju ukupno tržište putničkih vozila u Europi smanjilo za čak 9,9%.
Kijin najprodavaniji model u rujnu bio je novi Sportage (15.454 vozila), a slijedili su ga Ceed sa svoje četiri izvedbe karoserije (11.602 vozila) i potpuno novi Niro (HEV, PHEV i EV) s 9.820 prodanih primjeraka. Ovi modeli dio su Kijine bogate elektrificirane ponude koja pruža učinkovitost i niske troškove vlasništva.
Foto: Kia