Prošle godine, Kia je prošla kroz određene promjene, a sve je počelo s promjenom vizuala…
Ulazak u novo doba, donosi neke novosti. Tako je Kia svoju novu epohu krenula s brojnim osvježenim modelima, ali i potpuno novim logotipom. Nove oznake nisu se svima odmah svidjela, a očito je i da danas bune ljude. A problem je što ljudi koji nisu upućeni, zapravo ne mogu pročitati o kojem se brendu radi.
Dokaz tome je i statistika koja to sugerira. Broj upisivanja u tražilicu premašio je 30.000 ljudi u SAD-u, koji su aktivno pokušavali shvatiti – kakva je to “KN” marka. I to je brojka koja je postala prosjek na mjesečnoj bazi,
Porast pretraživanja pojma “KN automobil” pojavljuje se od ožujka 2021., što je bilo samo nekoliko mjeseci nakon što su vijesti o novom logotipu objavljene i kada su se prvi automobili pojavili na prometnicama. Očito će trebati još koji mjesec, kako bi novi Kia logo postao normalna stvar ljudima…