Kia Europe nedavno je imenovala Sjoerda Knippinga kao novog direktora proizvoda i planiranja. Knipping će radit u Kijinoj europskoj centrali u Frankfurtu gdje će izravno surađivat s izvršnim menadžerima…
Knipping će biti zadužen za implementaciju marketinške strategije lansiranja novih modela i uvođenja usluga Kia UVO Connect, te za oblikovanje Kijine europske strategije lansiranja novih proizvoda, koji će biti dio rebrandinga, kao i lansiranja brojnih novih modela, među kojima će do 2027. biti 7 novih potpuno električnih vozila. Knipping će pomagat i kod uspostavljanja digitalnog okvira proizvoda koji će se fokusirat na tehnologije povezivosti i usluge Kia UVO Connect (KUC).
Knippinga odlikuje više od 20 godina iskustva s područja automobilske djelatnosti. Između ostalog je 2011. obavljao različite funkcije u marketingu i prodaji u Kijinoj nizozemskoj podružnici gdje je na kraju bio direktor komercijale.
Prilikom imenovanja na položaj direktora proizvoda i planiranja u Kia Europe, Knipping je poručio: “Vrlo sam radostan, a ujedno i ponosan, što mi se ponudila ovakva jedinstvena prilika. U prethodnim godinama Kia je zauzela čvrst položaj među najprodavanijim automobilskim brendovima, ne samo u Nizozemskoj, nego i u Europi. Za ovaj uspjeh zaslužni su moderna, svestrana i dobro popunjena ponuda modela, nenadmašivo 7-godišnje tvorničko jamstvo i snažna zastupnička mreža. Pored svega toga, Kia se razvila u jednog od glavnih igrača na području elektrificirane mobilnosti.”
“Veselim se izazovima na sveeuropskoj razini gdje ćemo učiti iz prethodnih izuzetnih postignuća i uspješno nastaviti.”
Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: “Ovo je vrlo uzbudljivo razdoblje za Kiju jer slijedimo naš strateški rebranding. Krećemo u novo, uzbudljivo razdoblje razvoja električnih vozila koje počinje u drugoj polovici godine dolaskom isključivo električnog modela visokih performansi.
“Sjoerdova stručnost na tom području, kao i njegovo bogato iskustvo na svim područjima planiranja i cjenovnog pozicioniranja vozila, za nas su neprocjenjivi u trenutku kada naše europsko putovanje upravo hvata zalet.”
Knipping, rođen 1973. godine u Amsterdamu, završio je studij međunarodnog poslovanja na sveučilištu u Maastrichtu. Svoju automobilsku karijeru započeo je u Fordu u Kölnu, gdje je radio na području financija i cjenovnog pozicioniranja. 2011. godine pridružio se nizozemskoj podružnici Kije koja se 2018. na tamošnjem tržištu plasirala među 5 najboljih marki. Dvije godine kasnije, kada je Covid-19 dobro promiješao karte na tržištu automobila, imali su tržišni udio od 7,5 posto, što je najviše u povijesti ovog brenda u Nizozemskoj, čime su odlučno doprinijeli uspjehu Kije u Europi.