SVJETSKA PREMIJERA

Hyundai IONIQ 9, najveći Hyundai u povijesti po električnoj formuli

Foto: Hyundai

IONIQ 9 bit će prikazan na LA Auto Showu iu prodaji u Koreji i Sjedinjenim Državama u prvoj polovici 2025.; uvođenje planirano za Europu i druga tržišta kasnije…

Kutijasta forma, kao da oživaljava liniju nekog starog, kultnog Volvo karavana, baš tim receptom je išao Hyundai. I pogodio. Njihov odvažni stil stvarno u zadnje vrijeme odzvanja autoindustrijom. Dizajn potpuno novog IONIQ 9 definira glatka, zakrivljena linija krova, stvarajući aerodinamični profil i nizak koeficijent otpora od samo 0,259 Cd 12 kada je opremljen digitalnim bočnim retrovizorima.

Foto: Hyundai

Hyundai Motor Company predstavio je IONIQ 9, troredni, potpuno električni SUV s prostranim unutarnjim prostorom koji spaja vrhunski dizajn i inovativnu tehnologiju električnih vozila.

IONIQ 9 predstavljen je u kultnoj kući Goldstein u LA-u, proslavljenom primjeru moderne arhitekture iz sredine stoljeća. Ovo jedinstveno mjesto odražava viziju Hyundai Motora o pozicioniranju svoje linije IONIQ kao simbola inovacije i napretka na tržištu električnih vozila, naglašavajući njezino vodstvo u elektrifikaciji i cilj tvrtke da do 2030. ponudi punu ponudu od 23 modela električnih vozila. Nakon IONIQ 5 i IONIQ 6, oba trostruka pobjednika na dodjeli Svjetskog automobila godine 2022. i 2023., IONIQ 9 će se graditi na ovom naslijeđu izvrsnosti elektrifikacije.

Foto: Hyundai

Događaj svjetske premijere otvoren je uvodnim govorom Joséa Muñoza, predsjednika i globalnog operativnog direktora Hyundai Motor Company.

IONIQ 9 je privlačan novi izbor za kupce koji traže električno vozilo s tri reda vozila koje može primiti do sedam putnika. Pruža impresivan prostor i značajke koje zadovoljavaju individualne potrebe istovremeno nudeći osjećaj zajedništva. IONIQ 9 dizajniran je kako bi zadovoljio potrebe potrošača koji su hiperpovezani, ali također cijene prostor, privatnost i opuštanje.

Infotainment sustav IONIQ 9 uključuje 12-inčni brzinomjer i 12-inčni integrirani monitor kao dio panoramskog zakrivljenog zaslona. Standardna audio postavka u automobilu ima zvučni sustav s osam zvučnika, uz opciju premium BOSE 14- stereo zvučnik, koji podržava 5.1-kanalni surround zvuk, bežična ažuriranja i napredne BOSE značajke. Također uključuje e-Active Sound Design (e-ASD), koji emitira virtualni zvuk vožnje EV-a pomoću audio sustava vozila.

Klizna konzola Universal Island 2.0 ovog SUV-a pruža impresivnu razinu prostora za pohranu i omogućuje prohodan raspored sjedala u prvom redu, povećavajući pristupačnost i praktičnost. Dvosmjerni nasloni za ruke mogu se otvoriti sprijeda i straga što omogućuje lak pristup konzoli iz drugog reda.

Foto: Hyundai

Universal Island 2.0 može se pomicati do 190 mm, omogućujući putnicima u drugom redu lak pristup. Konzola također nudi 5,6 litara prostora za pohranu u gornjoj ladici, kao i 12,6 litara za pohranu u donjoj kliznoj ladici.

S preklopljenim sjedalima u trećem redu, prtljažnik može primiti do 1.323 litara prtljage, dok sa sva tri reda postavljena IONIQ 9 nudi do 620 litara prostora za prtljagu.8 Dodatno, prednji prtljažnik nudi maksimalnu zapreminu od 88 litara za RWD modele i 52 litre za AWD modele.

IONIQ 9 također naglašava održivost u izboru materijala. To uključuje Eco Process Leather 9, recikliranu PET tkaninu, vunenu tkaninu, bio TPO/PU kožu, bio PET/SUEDE tkaninu i bio boju. Vozilo također koristi boju napravljenu od recikliranog otpada od guma.

SUV je dostupan u 16 vanjskih boja, uključujući nove nijanse kao što su Celadon siva Matte, Celadon siva Metallic, Ionosphere zelena  perla, Sunset smeđa perla i Cosmic plava u perla tonu.

Iznutra, izbor boja za unutrašnje obloge uključuje Obsidian crnu i šest jedinstvenih dvobojnih opcija.

Visokonaponska, podno postavljena NCM litij-ionska baterija naprednog PE sustava nudi 110,3 kWh energije sustava. Očekuje se da će IONIQ 9 postići izvanredan WLTP procijenjeni potpuno električni domet od 620 km i WLTP ciljanu potrošnju energije od 194 Wh/km za model Long-Range RWD s 19-inčnim kotačima 17 zahvaljujući niskom koeficijentu otpora, naprednom platforme i tehnologije baterija.

IONIQ 9 praktično se puni od 10 do 80 posto u samo 24 minute korištenjem punjača od 350 kW, dok značajka platforme za praktičnost od vozila do punjenja (V2L) i mogućnost višestrukog punjenja od 400 V/800 V smanjuju prepreke usvajanju EV-a. Ovaj električni golijat može tako odraditi 540 km s jednim punjenjem.

Foto: Hyundai

Long-Range RWD model pokreće stražnji motor od 160 kW, Long-Range AWD alternativa ima dodatni prednji motor od 70 kW, dok Performance AWD modeli imaju motore od 160 kW i sprijeda i straga.

Performance model može ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 5,2 sekunde, dok je Long-Range AWD varijanti 20 potrebno 6,7 sekundi, a Long-Range RWD verziji 21 9,4 sekunde. Što se tiče ubrzanja u srednjem rasponu, poput pretjecanja drugih vozila, model Performance ubrzava od 80 do 120 km/h za 3,4 sekunde. Long-Range AWD inačica to postiže za 4,8 sekundi, dok je Long-Range RWD inačici potrebno 6,8 sekundi.

Novi IONIQ 9 tako će u Hrvatskoj možda već krajem ljeta iduće godine odraditi prve kilometre…

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj