Atraktivna verzija, koja se pridružuje hatchbacku i sedanu, stiže u sklopu redizajna Civica 10. generacije, za 3. tržišnu godinu, uz hi-tech gadgete dobiva i atmosferskog benzinca 2.0 sa 160 KS i 187 Nm
Honda Civic 10. generacije, koja je upravo proslavila drugi rođendan, a koju smo testirali u svim raspoloživim verzijama dobiva atraktivnu verziju Coupe, koja se pridružuje postojećoj hatchback i sedan. Privlačna forma trebala bi riješiti glavnu manu osnovnog modela, odlikaša (gotovo) u svemu, kojemu dizajn nije vrlina. Slike govore više od tisuća riječi, pa pogledajte slike i video. Istodobno je napravljen redizajn, po provjerenoj špranci: dobio je LED-ice, 9-inčni dodirni ekran s ažuriranim gadgetima, osvježenom opremom, te novooblikovanim sjedalima, koji su dobili ‘sportski dodir’ (školjkastu formu). Velika je novost u paleti motora. Uz turbobenzince s direktnim ubrizgavanjem, 3-cilindarski 1.0/129 KS i 4-cilindarsku 1.5 182 KS te 4-cilindarskog turbodizelaša 1.6/120 KS, dolazi atmosferski benzinac s direktnim ubrizgavanjem 2.0, sa 160 KS i 187 Nm. To je velika vijest za prave ljubitelje Honde, jer je Honda najveći proizvođač motora a unutarnjim izgaranjem na svijetu (blizu 15 milijuna godišnje) , upravo atmosferskim benzincima stekla slavu. Kombinirat će se s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i automatskim (CVT).
Honda Civic Coupe privlačnom formom rješava (jedinu) manu osnovnog modela
