KOREJSKI TOP LUKSUZ

Genesis G90 (2022.), korejski protuotrov za Audi A8, BMW Serije 7 i Mercedes-Benz S-klase

Foto: Genesis

Genesis G90 G35 T-GDi e S/C, luksuzna korejska limuzina dugačka 528 cm, pokreće se twin-turbobenzincem s 48V blago-hibridnom potporom i dodatnim električnim punjačem, za ukupnih 415 KS

Novi Genesis G90 (2023) nije impresioniran dominacijom marki Audi, BMW i Mercedes-Benz u luksuznoj klasi. Kao što su i osnovni brendovi koncerna HyundaiKIA etablirane njemačke marke Volkswagen, Ford i Opel naučili strahu, tako je njihov premium brend Genesis krenuo u pohod u luksuznu klasu. Genesis G90 do sada je najelegantnija interpretacija dizajnerske filozofije marke korejske marke.

Model prve generacije iz 2017. već se pokazao kao opasna alternativa premium brendovima iz Njemačke (Audi, BMW i Mercedes-Benz) i Japana (Lexus, Acura i Infiniti) te je za mnoge prvi izbor. Uspjeh izvedbe i imidža vidi se i po tome što 90 posto Amerikanaca Genesis smatra američkim brendom.

Foto: Genesis

Početnom 2023. na američko i europsko tržište stiže model druge generacije. Genesis G90 (2023.) mjeri 5,28 metara i ima međuosni razmak od 3,18 metara, što je dovoljno za raskošne fotelje sprijeda i po želji ležaljku s električnim nožnim papučicama straga.

U opciji je i rastegnuta verzija od 5,37 metara. Karoserija je riznica luksuza, nudi od električnih vrata naizmjenično do masažnih sjedala kojima upravlja elektronički wellness coach s rasvjetom, klimatizacijom i najkvalitetnijom. U serijskoj je opremi najviša razina elektroničkih gadgeta, koja omogućava i drugu razinu autonomne vožnje.

Foto: Genesis

Statusni ugled pojačava Crest Grille prednja maska s elegantnim dvolinijskim svjetlima koje podsjećaju na amblem marke. Dva G-Matrix uzorka naslagana jedan na drugi stvaraju trodimenzionalni efekt. Dizajn Parabolic Line, koji počinje od haube i teče duž dna prozora do prtljažnika doprinosi eleganciji izvedbe. Voznim svojstvima i udobnosti pomaže i aktivni zračni ovjes.

Top verzija Genesis G90 G35 T-GDi e S/C pokreće se twin-turbobenzincem s 48V blago-hibridnom potporom i dodatnim električnim punjačem, za ukupnih 415 KS. Prijenos snage je standardno preko 8-stupanjskog automatskog mjenjača i pogona 4×4. To omogućava izvrsne performanse, ubrzanje do stotke za 5,9 sekundi i najveću brzinu od 250 km/h.

Prvi će se primjerci moći naručiti početkom 2023., a cijena će startati od 100.000 eura, kako i priliči izvedbi top-luksuznog automobila, kojeg su počeli nazivati i “korejski Rolls-Royce”.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj