Druga generacija s crossoverskim genima pokušat će se približiti Audiju A3 i BMW-u Serije 1, do stotke će sprintati za 6,9 sekundi…
Premium klasa je, kao što se nekad pričalo za nogomet, ‘igra u kojoj pobjeđuju Nijemci’. Zbog toga je priča s francuskim premium brendom DS, koji je nedavno proslavio 10-godišnjicu malo ‘nategnuto’.
Jedini model u seriji, za kojeg se može reći da je uspješan, je DS 3. Ali, nakon fuzije koncerna PSA i FCA izvorno Citroënovom, luksuznom brendu su porasla krila, pa se najavljuje se DS 4 druge generacije.
Luksuzni ‘koncernski brat budućeg Peugeota 308, čiju prvu ilustraciju donosi Autozeitung.de, nabijen je hi-tech luksuzom, od LED-svjetala i najboljeg infotainmenta, do zaključno grijanih električno podesivih kožnatih sjedala.
S uvjerljivom izvedbom budućeg Peugeota 308, pojačanom crossoverskim genima, pokušat će se približiti Audiju A3 i BMW-u Serije 1. Naravno, pogon je hibridni, turbobenzinac 1.6 i 48-voltni elektromotorni pogon s ukupnih, sustavnih 300 KS, s punjenjem iz električne mreže (plug-in).
Raspoređeno na prednje (turbobenzinac 1.6 + elektromotor) i stražnje kotača (elektromotor), dakle 4×4, omogućit će ubrzanje do stotke za 6,9 sekundi, uz najveću brzinu od 235 km/h.
Samo na struju moći će prijeći 60 km, pa će se danima moći voziti bez kapi potrošenog benzina. Očekuje se 2021, a više će biti poznato u ožujku 2020., na salonu u Ženevi…
Ilustracija: Autozeitung.de