Inovativna tehnologija pripremanja ovjesa za grbave ceste prepune rupa biti će dodatna oprema u novom Focusu
Novi Ford Focus nekima možda i nije sjeo na prvu po pitanju dizajna, ali na tehnološke inovacije teško će mu netko moći nešto prigovorit.Ford je tako popularnom modelu podario sustav koji detektira rupe i podešava ovjes kako bi se ublažili tupi udarci, koje nitko ne voli čuti na svojem vozilu. Tako Focus postaje prvi automobil u segmentu s ovom opcijom, koja će povećati razinu ugode. Zanimljivo je što stražnji ovjes u pripremi, točnije prilagođavanju opruga može reagirati čak i brže od prednjeg dijela, pri čemu signal sa prednjeg kotača daje predupozorenje na stražnji kotač prije nego što dosegne udubinu s kolnika. Navedeni ciklus se događa u djeliću sekunde.”Naši inženjeri tragali su za najgrubljim cestama kako bi stvarno testirali naš ovjes do granica izdržljivosti i mislimo da smo uspjeli u svojem naumu “, rekao je Guy Mathot.Ostaje za vidjeti kada se novi Focus pojavi, kako će u praksi funkcionirati i hoće li se u tolikoj mjeri osjetiti ublaživanje često neizbježnih rupa i šahtova.
Ford s novim Focusom staje na kraj oštećenim kolnicima
