Ovaj Ferrari je po mnogo čemu poseban, za početak tu je konstrukcijski dojmljiv V6 sklop…
Pripremite se da osjetite čiste emocije. Tako su čelni ljudi iz Maranella najavili najnoviji eksponat, s električnom naravi.
Ipak, najviše interesa izaziva novi središnje smješteni V6 sklop koji u kombinaciji s elektromotorom donosi 830 KS.
296 GTB uvodi autentičnu revoluciju za Ferrari, predstavljajući novi tip motora. Novi V6 (120 °) sam donosi 663 KS, povezan s električnim motorom koji može isporučiti daljnjih 122 kW (167 KS). Ovo je prvi 6-cilindrični motor instaliran na cestovnom automobilu koji nosi značku Propetog konjića.
Ime automobila, koje kombinira ukupnu zapreminu (2992 ccm) i broj cilindara, odabrano je, uz dodatak kratice GTB (Gran Turismo Berlinetta) u najfinijoj Ferrarijevoj tradiciji, kako bi se istakla važnost ovog novog motora za Maranello.
Prvi Ferrari V6 zapravo je imao 65 ° arhitekture i debitirao je u modelu Dino 156 F2 od 1500 ccm, 1957. godine.
296 GTB – Technical specifications | |
Motor | |
Tip | V6 – 120° – Turbo |
Obujam | 2992 cm3 |
Provrt i hod | 88 mm x 82 mm |
Najveća snaga motora | 663 KS |
Sinergijska snaga | 610 kW (830 KS) pri 8000 o/min |
Najveći moment | 740 Nm at 6250 rpm |
Broj okretaja | 8500 o/min |
Kompresija | 9.4:1 |
Kapacitet baterije | 7.45 kWh |
Dimenzije | |
Duljina | 4565 mm |
Širina | 1958 mm |
Visina | 1187 mm |
Međuosovinski razmak | 2600 mm |
Masa vozila | 1470 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 65 l |
Gume | |
Prednje | 245/35 ZR 20 J9.0 |
Stražnje | 305/35 ZR 20 J11.0 |
Kočnice | |
Prednje | 398 x 223 x 38 mm |
Stražnje | 360 x 233 x 32 mm |
Mjenjač | 8-speed F1 DCT |
Elektronička pomagala | eSSC: eTC, eDiff, SCM, FDE2.0, EPS, ABS Evo, 6w-CDS; high-performance ABS/EBD with energy recovery |
Performanse | |
Max. brzina | > 330 km/h |
0-100 km/h | 2.9 s |
0-200 km/h | 7.3 s |
200-0 km/h | 107 m |
Fiorano lap time | 1’ 21” |
Foto: Ferrari