Španjolski Kodiaq, u atraktivnom sportskom izdanju, s turbobenzincem 2.0 TSI i 310 KS, izazov je eliti i ‘crossover na kvadrat’
Cupra postaje Seatova podmarka i pokazatelj da španjolski proizvođač u vlasništvu koncerna Volkswagen, od ‘problema’ koji je ukazivao i na gašenje marke ‘jer je višak’ postaje snažni adut. Već je na autosalonu u Parizu predstavljena Cupra Ateca, sportska verzija modela Seat Ateca, a sada Autozeitung.de donosi ilustraciju drugog modela u seriji, koji potvrđuje da je priča s novim brendom Cupra ozbiljna. Riječ je o modelu Cupra Terraco, izvedenici već predstavljenog modela Seat Terraco, španjolske izvedenice Škoda Kodiaqa. Sportski skockana, vizualno i mehanički ‘nabrijana’ izvedenica osnovnog modela pokretat će turbobenzincem 2.0 TSI snage 310 KS, koji će preko automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom DSG7 snagu usmjeravati na sve kotače (4×4). Performanse su razmjerne sportskom karakteru kojeg predstavlja, do stotke će ubrzavati za 5,2 s, a brzina će biti elektronički ograničena na 250 km/h. Bez blokade moći će potegnuti najmanje 280. Španjolci se očito ne šale…Ilustracije: Autozeitung.de
Cupra postaje ozbiljan sportski brend, nakon Atece stiže i Terramar
