BMW X5 četvrte generacije, plug-in hibrid xDrive45e iPerformance, wow…

S kombiniranih 394 KS i 600 Nm ima izvrsne performanse (5,6 s, 235 km/h), samo na struju može prijeći 80 km brzinom do 140 km/h, a kombinirano troši tek 2,1 l/100 km. Može li bolje?!
Kad je rujna 1999. BMW u Greeru (Južna Karolina) započeo proizvoditi X5, svoj prvi SUV, pokrenuo je jednu od najvažnijih faza u svojoj povijesti. U tržišnoj ofenzivi bavarskih X-modela, koja je uslijedila, X5 bio je i ostao najvažniji.Model prve generacije (E53) proizvodio se do 2006., kad je stigao model druge (E70). Još uvijek aktualni treće generacije (F15) predstavljen je u kolovozu 2013., a nedavno smo vam predstavili X5 četvrte generacije (G05), na novoj modularnoj platformi CLAR (Cluster Architecture). Najvažnija inačica, pogotovo na američkom tržištu, ali i europskom, bit će plug-in hibridni xDrive45e iPerformance. Upregnut je hi-tech kombinacijom rednog 6-cilindarskog turbobenzinca 3.0 snage 286 KS i elektromotora od 82 kW (112 KS). Kombiniranih 394 KS i 600 Nm sinergijski se uključuju na ZF-ov 8-stupanjski automatski mjenjač Steptronic, koji ih sustavom xDrive distribuira na sve kotače (4×4), uz osiguravanje sportskih ‘fun-to-drive’ karakteristika (koje manjkaju mnogim hibridima).To mu omogućava ubrzanje do stotke za 5,6 s i najveću brzinu od 235 km/h, a kombinirana prosječna potrošnja (uz punjenje litij-ionskih baterija svake noći, iz kućne mreže) svega je 2,1 litru na 100 km. Samo na struju, uz brzinu ograničenu na 140 km/h, može prijeći 80 km. Super! Jedina bitna razlika prema klasičnom modelu je prtljažnik smanjen za 150 litara, zbog paketa litij-ionskih baterija u stražnjem dijelu podnice. No i 500 do 1716 litara sasvim je OK. Dakle, BMW X5 četvrte generacije bit će jedan od najvažnijih noviteta 2019.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj