4.4 V8 biturbo sa 600 KS omogućava start do 100 km/h za 3,5 s , a bez blokade može postići ‘tri glave, početkom 2019. kreće u lov na Mercedes-AMG GTC i Porsche 911 Turbo
Bavarski stručnjaci i testni vozači provode posljednje ‘brušenje’ BMW-a M8, koji je već mjesecima ‘vruća tema’ među automobilskim fanovima. Riječ je o premium top-gun jurilici, upregnutoj bi-turbobenzincem 4.4 V8, snage 600 KS, kojemu brutalnost izvire iz najvećeg okretnog momenta od 750 Nm pri 1800 do 5600/min. Taj se impresivni potencijal prenosi na sve kotače (4×4), putem sustava xDrive i automatskog 8-stupanjskog mjenjača ZF. Vozaču je na raspolaganju pet programa dinamike prijenosa snage, koji u prvom svu snagu usmjerava na stražnje kotače i omogućava kontrolirano driftanje. U drugom je stupnju 10 posto snage ide sprijeda, a u petom sustav sam podešava raspodjelu snage, prema proklizavanju, brzini, zakrenutosti volana, proklizavanju, zanošenju… Poseban je M Dynamic Modus, koji M8 pretvara u bolid. Novi bavarski sportski ‘odlikaš’ ispituje se na stazi u Nürburgringu, pa se očekuje da bi u pojačanoj verziji Performance (650 KS, 850 Nm) mogao napasti i rekord Ringa. Na tržište stiže početkom 2019., kao ‘protuotrov’ za Mercedes-AMG GTC i Porsche 911 Turbo.PROČITAJTE I SLJEDEĆE TEKSTOVE:BMW M8 Gran Coupe koncept spreman za ŽenevuBMW M8 Gran Coupe, nabildan na 650 KS, izazov za najbrže
BMW M8 se ‘brusi’ u Nürburgringu, konkurencija u strahu
