Dizelski monstrum od 349 KS i 700 Nm, je li treba bolja referenca od ovoga?
Nova 8. generacija dobiva Audi S6 izvedbu u dizelskoj varijanti. Snažni trolitreni V6 TDI po prvi put donosi i električni kompresor s 48-voltnim električnim sustavom. Ponudit će već poznato dinamičko upravljanje na svim kotačima, a za sigurnost će između ostalog brinuti i keramički kočioni sustav. Također, S izvedba sada je dobila još upadljiviji izgled. Automobil izgleda puno agresivnije i možemo samo zamišljat kako će tek RS 6 izvedba izgledati. S6 limuzinai i Avant dolaze na 20 colnim Performance naplatcima, a marka iz Ingolstadta ponudit će i 21 colne u doplati.Time je ukupna izlazna snaga V6 TDI sklopa od tri litre sada 257 kW (349 KS). Za prijenos snage brine osam-stupanjski tiptronic automatski mjenjač, koji uvijek radi u tandemu s quattro stalnim pogonom na sve kotače.Elektromotorni kompresor osigurava visoke početne performanse. Uz vrlo snažna ubrzanja, električni kompresor osigurava ponovljivu funkciju pojačanja pri ubrzavanju. To znači da EPC unaprijed sprječava bilo kakvu naznaku ‘turbo laga’ i omogućava visoku razinu odaziva i snažno ubrzanje u svakoj situaciji vožnje. Krajnja brzina je 250 km/h elektronički limitirana, a dizelaš hvata 100 km/h za 5 sekundi!Novi Audi S6 TDI, koji će biti dostupan i u Avant varijanti, na prometnicama možemo očekivati već na ljeto.
Audi S6 TDI – poslovna limuzina spremna za let!
