Produžen s 439 na 445 cm, s 50 kg manje mase, novim, ‘hi-tech’ turbobenzincem 1.5 TSI, ‘oživjelim’ 2.0 TDI i plug-in hibridnim pogonom za tercu dinamičniji i štedljiviji, a spektakularni RS Q3 2.5 TFSI ispaljivat će čitavih 400 KS
U lipnju se navršilo osam godina od početka prodaje Audija Q3, SUV-a izraslog na platformi PQ35, poput Volkswagena Golf V/VI i Tiguan, Audija A3 druge generacije, Škoda Octavia druge generacije i Yeti. Velika su se očekivanja i ostvarila, što smo potvrdili i na našem testu. Proizvodi se u Španjolskoj (Mortorell), Kini (Foshan). Indiji (Pune) i Brazilu (Curtiba). Redizajniran je 2014., a sada je došao red na potpuno novi Q3, druge generacije.Prezentacija je predviđena za jesen, a upravo su ‘procurile’ službene fotografije. Temelji se na koncernskoj modularnoj platformi MQB, s povećanim udjelom čvrstih i visokočvrstih materijala. Dužina je povećana s 439 na 445 cm, a osjetno veći komfor temelji se na povećanju međuosnog razmaka s 260,5 na 265 cm i širine sa 183 na 186 cm te prtljažnika s 460 na 480 litara. Nema nikakve sumnje da će, ne samo osvojiti pet zvjezdica, nego i briljirati na testu za sigurnost EuroNCAP. Uz sve je to, kao doprinos dinamičnosti i štedljivosti, masu ‘ubio’ za 50 kg.Ponuda motora temeljit će se na novim adutima – turbobenzincu 1.5 TSI sa 150 KS, a da se hajka protiv turbodizelaša ipak smiruje, potvrđuje uvođenje nove generacije 2.0 TDI, od 136 do 204 KS, koji će na većini europskih tržišta biti dominantan. Osnovne će verzije, trendovski, radi smanjenja cijene i potrošnje, imati prednji pogon, a za snažnije je, predviđen 4×4 (quattro). Plug-in-hibridna verzija očekuje se 2019., a sljedeće će godine stići i spektakularni RS Q3 s rednim 5-cilindarskim turbobenzincem 2.5 nabijenim na 400 KS (već pokreće coupe TT RS).Naravno, novi Audiju Q3 donosi sve tekovine suvremene tehnologije, dostupnog luksuza i sigurnosti: LED farove, virtualni kokpit s digitalnim displejem, najbolji infotainment i gadgete…
Audi Q3 druge generacije, oduševio stilom i tehnologijom
