Uz privlačnu sportsku doradu turbodizelaši 2.2 pojačani na 211 i 238 KS, turbobenzinac 2.0 na 246 i 313 KS, a posebice zanimljiv je ‘top gun’ Quadrifoglio, ‘navijen’ na 556 KS, koji do stotke ubrzava za 3,5 s i može potegnuti ‘tri glave’
Priča o Alfa Romeovom SUV-u počela je u ožujku 2003., kad je na salonu u Ženevi predstavljen Kamal concept car, prethodnica je bila prezentacija novog modela Giulia, u lipnju 2015., koja je stigla na tržište u veljači 2016., a vrline (i pokoju manu) upoznali smo na testu.Stelvio je konačno predstavljen u studenom 2016. na salonu u Los Angelesu. SUV, odnosno crossover srednje klase, s izvorno stražnjim pogonom (u baznim verzijama), na europsko je tržište došao nakon salona u Ženevi, u ožujku 2017. Takvog, dizelskog sa 180 KS i automatskim 8-stupanjskim mjenjačem smo ubrzo testirali.Stelvio je talijanski uspjeh premda ne može pobjeći od sjene ‘odumiranja’ slavne tvrtke Alfa Romeo, kojoj u koncernu FCA grčevito žele vratiti stari sjaj. Toj misiji treba pomoći ‘frizerski’ program talijanskog tunera Romeo Ferraris.Uz nužne i decentne, time privlačne sportske dorade ponudio je pojačanje svih motora, osim osnovnog dizelaša 2.2 MJet sa 150 KS. Srednji dizelaš 2.2 MJet je sa 180 KS i 450 Nm friziran na 211 KS i 500 Nm, a najsnažniji s 210 KS i 470 Nm na 238 KS i 511 Nm. Osnovni turbobenzinac 2.0 s 200 KS i 330 Nm tuniran je na 246 KS i 400 Nm, a snažniji s 280 KS i 400 Nm na 313 KS i 458 Nm. Posebna ‘poslastica’ je najsnažniji model Quadrifoglio, čiji je benzinac Bi-turbo 2.9 V6, s već brutalnih 510 KS i 600 Nm nabijen na 556 KS i 660 Nm. To mu omogućava katapultiranje do stotke za 3,5 s i najveću brzinu blizu ‘tri glave’ (300 km/h).PROČITAJTE I SLJEDEĆE TEKSTOVE:Video: Alfa Romeo Stelvio radi prve kilometreAlfa Romeo Stelvio Quadrifoglio – u Hrvatsku stigao ultimativni talijanski SUV od 510 KS!
Alfa Romeo Stelvio u atraktivnoj ‘frizuri’ Romeo Ferraris, to je to!
