Cjelogodišnja prodaja Mercedes-Benz automobila u 2024. ipak je ispod brojki iz 2023.
Mercedes-Benz grupacija ostvarila je najbolje tromjesečje u zadnjem kvartalu godine iza nas sa 625.800 prodanih automobila i kombija u razdoblju od listopada do prosinca. Prodaja u cijeloj 2024. dosegnula je 2.389.000 automobila i kombija u izazovnom globalnom tržišnom okruženju.
“U 2024. Mercedes-Benz je još jednom pokazao snagu marke i dubinu naše široke ponude proizvoda. To je kulminiralo snažnom prodajom naših “Top-End” i “Core” (osnovnih) vozila u četvrtom kvartalu. Nastavljamo dosljedno jačati naš portfelj s najvećom ofanzivom proizvoda u povijesti naše tvrtke koja počinje ove godine s potpuno novim CLA.”
Ola Källenius, predsjednik Upravnog odbora Mercedes-Benz Group AG.
Prodaja automobila Mercedes-Benz porasla je u usporedbi s kvartalom 2024. na 520.100 vozila i dosegnula razinu iz prethodne godine. Dobar učinak prodaje u Njemačkoj, Kini i SAD-u u zadnjem tromjesečju doveo je do prodaje u cijeloj godini od 1.983.400 vozila u 2024.
Prodaja vrhunskih top modela porasla je za 34% u usporedbi s prethodnim kvartalom na 82.800 jedinica zahvaljujući prodaji Mercedes-AMG, S-klase i G-klase, posebno potkrijepljenoj solidnom potražnjom u Sjedinjenim Državama. G-klasa je postigla svoje najbolje prodajno tromjesečje u povijesti nakon lansiranja novih modela 2024., uključujući potpuno novu električnu G-klasu. AMG odjel u ostvario je najbolje tromjesečje ikad, zahvaljujući daljnjoj poboljšanoj dostupnosti proizvoda i potražnji kupaca, posebno za modele Mercedes-AMG GT i Mercedes-AMG GLC.
Cjelogodišnja prodaja vrhunskih vozila bila je ispod razine iz 2023., dosegnuvši 281.500 jedinica, uglavnom pod utjecajem tržišnih uvjeta u Kini, promjena modela i slabe potražnje za električnim vozilima. S-klasa i dalje dobro kotira, te je lider u segmentu s tržišnim udjelom od oko 50% u svim ključnim regijama.
Prodaja osnovnog segmenta porasla je 6% na 1.167.100 vozila u 2024. potaknuta dobrom potražnjom za E-klasom i najprodavanijim modelima GLC. Prodaja plug-in hibrida porasla je za 13% na godišnjoj razini u svim regijama, dok je sporije usvajanje električnih vozila na glavnim tržištima dovelo do niže prodaje električnih vozila tijekom 2024.