Nakon lansiranja limuzinske izvedbe i karavansko Estatea, All-Terrain zaokružuje obitelj E-klase kao treći model. Mercedes-Benz ovu priču je pokrenuo 2017.
Mercedes-Benz danas je predstavio novu verziju E-klase. Ono što Audi zove Allroad, kod marke iz Stuttgarta to je All-Terrain. Dakle, nova druga generacija E-klase All-Terrain slavi svoju svjetsku premijeru na IAA Mobility u Münchenu, upotpunjujući obitelj E-klase. U prodajne salone počet će stizati od prvog kvartala 2024. godine.
U usporedbi s konvencionalnom E-klasom karavan, model All-Terrain veći je samo u pogledu visine. Gotovo je jednake duljine, a ukupno iznosi 4950 milimetara. Širina je 1.904 milimetra; visina 1.497 milimetara. Standardna veličina guma je 235/55 R 18 na kotačima dimenzija 8 J x 18. Dostupni su kotači u doplati od 20 inča.
Nova E-klasa All-Terrain standardno je opremljena zračnim ovjesom AIRMATIC sa svih strana. Ovaj sustav kombinira zračni ovjes s prilagodljivim ADS+ amortizerima za maksimalan odziv. Karakteristike amortizera automatski se mijenjaju na svakom pojedinom kotaču u fazi kompresije i odskoka. Sofisticirana senzorska tehnologija i algoritmi prilagođavaju amortizere površini ceste tako da se udarac od udarca u neravninu jednom gumom, primjerice, ne prenosi na cijelu osovinu i unutrašnjost.
Uz sveobuhvatnu kontrolu razine, AIRMATIC održava konstantan razmak od tla bez obzira na opterećenje vozila dok se po potrebi prilagođava uvjetima. Kako bi se smanjio otpor zraka i poboljšala učinkovitost goriva, kada radi u programu vožnje COMFORT, vozilo se automatski spušta za 15 milimetara kada brzina dosegne 120 km/h.
Nova E-klasa All-Terrain je 28 milimetara šira od prethodnog modela. Ovo čini putovanje još udobnijim za putnike na stražnjim sjedalima, koji sada imaju 1.519 milimetara prostora za laktove. Međuosovinski razmak povećan je za 22 milimetra na 2961 milimetar, što stvara više prostora za koljena i noge straga.
Kapacitet prtljažnika može se povećati sa 615 na 1830 litara. U plug-in hibridnom modelu, kapacitet se kreće od 460 do 1675 litara.

Putnici na stražnjim sjedalima posebno imaju koristi od 22 milimetra dužeg međuosovinskog razmaka (2961 milimetar). Sada također imaju 1.519 milimetara prostora za laktove – povećanje od 25 milimetara.
E-klasa All-Terrain ima kapacitet vuče do 2100 kilograma. To se također odnosi na plug-in hibrid. Kapacitet vuče bez kočnica je 750 kilograma. Zahvaljujući težini jezika do 84 kilograma, e-bicikli također mogu ići s njim u vožnji.
S osvijetljenim okvirom rešetke (opcija), dva snopa optičkih vlakana smještena iza kromiranih traka primaju svjetlo iz LED modula.
Grafika zaslona može se prilagoditi s dva stila prikaza (klasični i sportski) i tri načina (navigacija, pomoć, servis). S novim MBUX-om, ikone glavnog zaslona sada su jednostavnije i označene bojama da podsjećaju na pločice zaslona pametnog telefona.
Ovisno o tržištu, komunikacijski modul radi na 5G tehnologiji. Ovaj standard podržava mnogo veće brzine prijenosa podataka od LTE/UMTS.
E 220 d 4MATIC | E 450 4MATIC | E 300 de 4MATIC | ||
Obujam | cm³ | 1,993 | 2,999 | 1,993 |
Snaga motora | kW/hp | 145/197 | 280/381 | 145/197 |
pri | rpm | 3,600 | 5,800–6,100 | 5,000 |
Dodatna snaga | kW/hp | 17/23
|
17/23
|
95/129
|
Okretni moment | Nm | 440 | 500 | 440 |
Dodatni moment (mild hybrid) | Nm | 205
|
205
|
440
|
0-100 km/h | s | 8.1 | 4.7 | 6.9 |
Snaga | kW | – | – | 230 |
Moment | Nm | – | – | 700 |
Kapacitet baterije | kWh | – | – | 25.4/19.5 |
Najveća brzina | km/h | 220 | 250 | 213 |
Potrošnja goriva | l/100 km | 6.0-5.3
|
8.7-7.9
|
0.9-0.6
|
Potrošnja energije | kWh/100 km | – | – | 25.1-22.9 |
CO₂ | g/km | 157-139
|
198-180
|
22-17
|
Električni doseg | km | – | – | 85-102 |