4 cilindra, 58

Mercedes-AMG GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé, moć i talenti po uzoru na C-klasu

Foto: Mercedes-Benz

Nekoliko tjedana nakon predstavljanja novog Mercedes-AMG GLC, sad je u AMG odred stigao i GLC Coupé.

Mercedes-AMG predstavlja još jedan vrhunac u portfelju modela svojom kombinacijom dinamične elegancije i karakterističnih AMG značajki. Upečatljive proporcije naglašavaju njegov sportski stav, nadopunjen visokokvalitetnom unutrašnjosti.

Foto: Mercedes-Benz

Kupci će na izbor imati dvije moćne varijante modela: GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé prvi je hibridni SUV coupé marke za performanse sa izlaznom snagom sustava od 500 kW (680 KS) na startu. Tu je i početni model, GLC 43 4MATIC Coupé sa 310 kW (421 KS) snage i kratkim ‘boostom’ od 10 kW (14 KS) putem generatora pokretača s remenom (RSG). Opsežna standardna oprema s upravljanjem stražnje osovine, pogonom na sve kotače, AMG SPEEDSHIFT MCT 9G mjenjačem s mokrim startnim spojkom i AMG RIDE CONTROL ovjesom s prilagodljivim prigušenjem podržava dinamično iskustvo vožnje.

“S novim Mercedes-AMG GLC Coupéom obraćamo se kupcima koji traže sportski životni stil i dinamičan dizajn u kombinaciji s impresivnim performansama. Raznovrsne i visokokvalitetne tehničke komponente jamče najvišu razinu vozne dinamike i užitka. S vrhunskim modelom GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé, sada također nudimo naš inovativni hibridni pogon u ovom segmentu, koji jamči opsežan raspon vozačkog iskustva.” opisao je novi model Michael Schiebe, izvršni direktor Mercedes-AMG i voditelj poslovnih jedinica Mercedes-Benz G-Klasa & Mercedes-Maybach.

Srce novih modela Mercedes-AMG GLC Coupé je AMG 2,0-litreni četverocilindrični motor, koji kombinira inovativne tehnologije i visoke performanse s uzornom učinkovitošću. Motor ostaje vjeran tradiciji tipičnoj za marku: ne samo da je u potpunosti razvijen na lokaciji tvrtke u Affalterbachu, već se tamo i proizvodi po poznatom principu “Jedan čovjek, jedan motor”. Mercedes-AMG spaja umijeće svojih visokokvalificiranih zaposlenika s najsuvremenijim proizvodnim metodama Industrije 4.0 i visokom razinom digitalizacije.

Motor, interno poznat kao M139l (l za uzdužnu ugradnju), do sada je jedini serijski motor na svijetu koji se puni električnim turbopunjačem ispušnih plinova putem dodatnog 48-voltnog električnog sustava u vozilu, koji također uključuje remen-pogonski starter generator (RSG). Sustav je izravna izvedenica tehnologije koju je tim Mercedes-AMG Petronas F1 godinama uspješno koristio u vrhunskoj klasi moto sporta. Novi oblik punjenja jamči posebno spontani odziv u cijelom rasponu brzine. To dovodi do još dinamičnijeg doživljaja vožnje i istovremeno povećava učinkovitost.

Mercedes-AMG GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé

Hibridni sistem
Postava Benzinski motor s elektromotorom (na stražnjoj osovini)
Ukupna snaga sistema kW/hp 500/680
Ukupni moment sistema Nm 1,020
Kapacitet baterije kWh 6.1/4.8
Doseg km 12
Motor
Broj cilindara 4/redni
Obujam cc 1.991
Najveća snaga benzinskog motora kW/KS 350/476
broj okretaja o/min 6,750
Okretni moment Nm 545
broj okretaja o/min 5,250-5,500
Kompresija 9.0:1
Električni motor
Tip, verzija Sinkroni motor
Snaga kW/KS 150/204
Moment Nm 320
Power transmission
Prednja osovina AMG RIDE CONTROL ovjes s aluminijskim dvostrukim ramenima, kontrolom protiv čučnjeva i poniranja, laganim spiralnim oprugama i stabilizatorskom polugom kao i sustavom prilagodljivog prigušivanja, aktivnom stabilizacijom pri prevrtanju
Stražnja osovina AMG RIDE CONTROL ovjes s dvostrukim aluminijskim poprečnim ramenima, kontrolom protiv čučnjeva i poniranja, laganim spiralnim oprugama i stabilizatorskom polugom kao i sustavom prilagodljivog prigušivanja, aktivnom stabilizacijom prevrtanja, aktivnim upravljanjem stražnje osovine
Kočioni sustav Hidraulički dvokružni kočioni sustav; prednji kočioni diskovi 390×36 mm s internom ventilacijom i perforacijom, aluminijske fiksne čeljusti sa 6 klipova; stražnji 370×26 mm kočioni diskovi s internom ventilacijom i perforacijom, aluminijske plutajuće čeljusti s 1 klipom; električna parkirna kočnica, ABS, Brake Assist, 3-stupanjski ESP
Upravljač Elektromehanički servo upravljač osjetljiv na brzinu sa sustavom letve i zupčanika, promjenjivim omjerom upravljanja (13,1:1 u mrtvoj točki) i promjenjivom servo pomoći
Kotači prednji: 9.5J x 20 ET 32, stražnji: 10.0J x 20 ET 24
Gume prednji: 265/45 R20, stražnji: 295/40 R20
Dimensions and weights
Međuosovinski razmak mm 2,888
Prednji/stražnji trag mm 1,645/1,646
Duljina / širina / visina mm 4,792/1,920/1,603
Krug okretanja m 12.9
Boot capacity l 390-1,335
Masa praznog vozila kg 2,310
Nosivost kg 550
Spremnik goriva / rezerva l 65/10
Performanse
0-100 km/h s 3.5
Najveća brzina km/h 275 (el. limitirana)
Potrošnja – kombinirano l/100 km 7.5
CO2 – kombinirano g/km 170
Potrošnja el. energije kWh/100 km 12.7

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj